péntek, június 22, 2012

cirka 45 fokban

cipeltem haza a Plázából az új porszívómat (még a szembeboltos csaj is kiszúrta, hogy gebeszkedek), de megérte, mert szerelem első látásra! :) rém kényelmes használni, szív, mint a barom, kis helyen elfér, zsönyörű... soroljam? :)
nagyon tetszik ez a pick-pack pontos kiszállítás, aki ezt kitalálta, annak üdvözletem küldöm. :)

este beszéltem anyukámmal. még mindig nincs egészen jól. adtam neki néhány tanácsot, hogy mit tegyen, hátha jobban lesz már végre, mert csak injekciózzák, de eddig hosszú távú eredménye nincs. el is pittyentem a végére, mert úgy szeretem. 

hétvégén strandolni akarok, ez a terv, meg porszívózni, hamár. ja, meg holnap este colorStar a Parkban. oszt ennyi.

nincs is most több időm, bár elmeséltem volna, hogy reggel nem tudtam, hogy becsuktam-e az ajtót, úgyhogy délelőtt hazaszaladtam (kollégám elvitt kocsival), mert úgy befeszültem ettől, hogy kész. nem is azt sajnáltam, hogy esetleg kirabolnak, mert úgyis fizet mindent a biztosító, ami nekem a legértékesebb, azok a könyveim, azt meg úgysem lopják el. Kiccicát sajnáltam volna nagyon, ha elkóborol, de szerencsére nem volt gáz.

na, megyek, elég volt mára.

jó hétvégét! :)