kedd, június 26, 2012

zökkenő mentesen beilleszkedtem

a GDP termelésébe ma reggel. OJ sem volt mérges, állítása szerint tegnap sem. olyan szép mesét kerekítettem neki, hogy kész. nem véletlenül mondta rám a kedvenc áltisis tanítónénim (elsőben és másodikban tanított, miatta akartam tanár lenni), mikor eljött hozzánk családlátogatásra (mintha nem ismerte volna a családot ezer éve), hogy "Marion nagy Háry János!". ezzel nem is vitatkozott senki, főleg apukám nem, aki szintén szeret nagyot mondani, mint Háry János, meg színezni a sztorikat rendesen, meg persze kummantani is. na, ilyen vagyok én is. persze általában gondosan kifundálom, hogy mi lesz a lódítás tárgya, nehogy lebukjak. :)

ma mégsem jön az okostelóm, mert a Telenor egy rakás fostartály. a nyomorult felületük engedi kiválasztani, hogy 17:00 és 20:00 között legyen a kiszállítás (a munkahelyemre direkt nem akartam hozatni, mert nem akartam, hogy ezt lássa bárki, hogy én ide rendelgetem az új telómat, még ha 10 Ft volt is, meg nem nagy cucc, akkor is), mert ugye akkor otthon vagyok már. ezt jelöltem be mára. erre hív a futár, hogy hozza nekem a cuccot. mármint otthonra viszi. remek, mert 5-ig baromira nem terveztem hazaérni. de ők meg nem szállítanak 5 után. szóval nem én hibáztam, hanem a Telenor, mert azért arra az időpontra ajánlgatja a kiszállítást aranyosan. úgyhogy holnap mégis a munkahelyemre jön a telefon. hurrá. :S

viszont így cserébe megüresedett a ma estém (azt terveztem, hogy majd az új telót basztatom, de hát nem), és éppen ezért fel is megyek Baluhoz, mert jó idő van, vannak dögös cuccaim, és szexelnék is már egy jófélét. vagy legalább dumizzunk, vagy töktudja. de inkább legyen szex is. :) 

Format C:-ék megint meghívtak egy zártkörű buliba, tökre örülök neki, ráadásul a Chachacha Cabrioban lesz, ami külön zsírság. :) kár, hogy még 3 hét van addig. :S

egyéb történés nincs, keveset aludtam, sokat forgolódtam, és a Kiccica is monnyon le, a bajszával együtt. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése