csütörtök, június 21, 2012

eldöntöttem végre az

okostelefon kérdést. egy SE Xperia mini pro-t, vagy mijaszöszt fogok venni. illetve már meg is rendeltem. komoly 10 HUF lesz az ára. :) persze, így elő kell fizetnem valami csomagra, de még az sem vészes, ráadásul van benne 3 órányi beszélgetés, ami nagyon jól jön, mert eddig pont azért nem használtam a telefonom, mármint hívásra, mert drága volt. na, most a 3 óra pont elég is lesz. :)
azért is döntöttem emellett a telefon mellett, mert kezdetnek nekem ez bőven elég. vehettem volna valami drágább, komolyabb cuccot is, de arra, hogy tweeteljek néha, fb-oljak, fotózzak és azt megosszam, vagy blogbejegyzést írjak (van hozzá QWERTY ugyebár), arra tökéletes. aztán ha kinőttem, majd veszek mást, komolyabbat, nekem ez egyelőre elég. meg így nem is kerül sokba. :)

"spórolni és jobban élni", ahogy Drága Gyuri mondta... és milyen igaza volt. :( már több, mint 1 éve nincs közöttünk... rengeteget gondolok rá még mindig, és nagyon sokszor, szinte mindenről eszembe jut. :S fájdalmas veszteség. nagyon-nagyon fájdalmas. :(

viszont, ahogy nagyon jól látszik, nem sikerült a kommentelést engedélyeznem a blogban, úgyhogy lécci írjon már rám valaki, aki képben van, hogy mit állítsak be még, mert én tegnap szétböngésztem, de nem jöttem rá. :(

2-től durva meeting lesz, én fogom a jegyzőkönyvet vezetni (még jó, hogy van egy ilyen szakmám is). remélem, nem kell túlórázni emiatt, és gyorsan egymás torkának esik mindenki, kivéreznek, oszt mehetünk haza. :)

ja, a teló kedden este érkezik. várom, mint állat. :) ma elmegyek a porszívóért, meg a könyvemért, mert azok már megvannak. :) de ilyen melegben csak olvasás jöhet szóba, porszívózás véletlenül sem. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése