csütörtök, november 03, 2011

gigantikus élménybeszámoló van

készülőben, az alábbi sorok keretében. :) már tegnap meg akartam írni, de egyszerűen semmi időm nem volt rá. sőt, már napok óta ezen kattogok, hogy majd mit fogok írni, és nyilván lesz majd olyan, amit kifelejtek, de sebaj. :)
nos, csütörtökön jelentkeztem utoljára, ami éppen egy hete volt, de nem tűnt egy hétnek, mivel csak tegnap óta dolgozom.
a pénteki nap, emlékeim szerint, eltelt nagyobb esemény nélkül.
szombaton elmentünk Anyuékhoz, jól beebédeltünk, aztán körbelátogattuk a temetőket, ahová csak menni szoktunk. nemcsak a szülőfalumban vannak eltemetve rokonaink, hanem apai ágon a nagymamám szülei, a dédszüleim a szomszéd faluban nyugszanak, a nagyapám szülei meg az egyik közeli kisvárosban. sőt, ott még szépszülők is vannak eltemetve. bár az egyik sírhely már nincs kifizetve, sajnos számíthatunk rá, hogy nemsokára beszántják, de addig azért látogatjuk. ha lenne pénzem, lekötném még legalább 25 évre... fontosak számomra a felmenőim, bármennyire nem ismertem személyesen egyikőjüket sem. a nagyszüleimet igen, mind a négyet, de a legutolsó is már legalább 20 éve nem él. :( de legalább emlékszem rájuk. és ez nekem fontos, és jó érzés.

kb. este 8-ra értünk Pestre, hazarohantam és készülődni kezdtem, mert este buli volt. :) Alma jött 10 körül, elkezdtünk iszogatni, kb. másfél üveg bortól be is álltunk, bár ő éhgyomorra nyomta. aztán majdnem éjfél lett, mire elindultunk bulizni. hát kicsit szétestünk, nah, az az igazság. csináltunk egy cigit is, szóval csapattuk rendesen. ennek az lett az eredménye, hogy végig röhögtem az utcán, de megállás nélkül. de kb. a semmin. ez de szép!!! :)) de annyira röhögtem, hogy nem kaptam levegőt, hogy nem bírtam tovább menni, de a röhögést abbahagyni sem. nagyon vicces volt. :)
tudatában voltam, hogy milyen buliba megyek, de mikor odaértem, azért kaptam egy laza sokkot. :) mert hogy ugyebár csak csajok voltak. najó, a biztiőrök, meg a jegypénztárosok nem, de amúgy mindenki. elég merész ruciba sikerült felöltöznöm, konkrétan csöcskirakás volt a javából, így egy darabig a kabátom se mertem levenni, mert attól féltem, hogy szétszednek a csajok. aztán csak leimádkozták rólam, persze úgy könnyebb volt, hogy a fenti részen elektronikus zene ment, és már alig vártam, hogy pöröghessek. de azért közben elég zavartan pislogtam körbe. hiányoltam a pasikat, nah. :) persze, alapból hetero vagyok, vagy talán biszexuális, de inkább hetero. erre abból jöttem rá, hogy egy darabig nagyon zavart, hogy egy pasi sincs körülöttem. hogy nincs kinek tenni-venni magam. aztán megláttam végre egyet, elkezdett táncolni, rájöttem, hogy ő is meleg... parádés. :) 
ami egy darabig zavart, az utána már a buli előnye lett, mert mivel nem volt a közelben épkézláb pasi, ezért nem foglalkoztam azzal hogy nézek ki, milyen a sminkem, stb. vagyis felszabadultan tudtam táncolni, nem foglalkoztam semmivel és senkivel, csak a zenével.
érdekes volt, hogy egy darabig egy lány volt a dj, akihez odament a barátnője a pultba és hosszan smároltak. :) meg hát bármerre néztem, lányok csókolóztak, és még a kivetítőn is leszbikus szexjelenetek mentek, különböző filmekből. nem mondom, hogy ezek hidegen hagytak, ezért is biztos, hogy biszex vagyok. :) 
aztán jött egy másik dj, egy srác, na ő már heterónak nézett ki. bár kb. úgy festett, mintha Zozó kollégám állna a pultban (unférfias pasi), viszont cserébe irigylésre-méltó helyzetben volt, hiszen a lányok előtte, a színpadon smároltak, meg táncoltak, neki meg csak pislognia kellett néha. :) 
egy idő után már annyira zavart, hogy nincs pasi a közelemben, hogy már úgy voltam, lemegyek a biztonsági őrökhöz. :)) de aztán mégsem mentem. :)
volt, hogy a tánctéren tök egyedül maradtam, akkor azért bepróbálkozott egy pár lány (3-4), de én aranyosan hárítottam a dolgot. nem is csajozni mentem, meg ők nem is jöttek be annyira. láttam azért jókat, maradjunk ennyiben. ;)
hajnali 4-ig nyomattuk a bulizást, de mivel ekkor volt az óraállítgatás, így a 3 órás éjszakaival takarodtunk haza. Alma nálam aludt, hogy ne kelljen éjszaka utazgatnia. valahogy el voltam fáradva, így némi csokizabálás után le is feküdtünk. délben keltünk fel, megnézettem vele a kedvenc Ozora filmemet, amire teljesen beindult, és most váltig állítja, hogy jövőre jön ő is. no, kíváncsi leszek. ;) de én örülnék neki, ha jönne. vele biztosan jól érezném magam, mert nagyon sokban hasonlítunk egymásra. 
aztán megnéztük még a Sorted c. filmet (Alma még nem látta), hát mondom itt az ideje. összerakta nekem az 5.1-es hangcuccomat, amit még májusban vettem, de eddig nem volt aki összeszerelje. kurva jól szól rajta minden! film is, zene is, tévé is!!! juhuuuuu! egyből megőrültem, hogy nekem ezt most már aztán ki kell használnom! :)) így is lett, hétfőn és kedden csak filmeket néztem. a tévét be se kapcsoltam, még a meccsek se érdekeltek. nyomattam a filmeket egymás után, vég nélkül. :)
hétfőn még egy Káma Szutra oktató film is becsúszott (gáz arra tárcsázni??? :S), bár csak 15 percig jutottam, mert nem kellett több, viszont sérelmezem, hogy az orális témára 30 mp-nél nem szántak többet, pedig az igenis fontos! és ott is van azért jóval több póz, mint az a 3, amit bemutattak. azért persze köszi Csírabácsi, hogy anno kiírtad nekem ezt a filmet. ;)

azt ne felejtsem el, hogy hétfőn micsoda tragédiára ébredtem... meghalt a Császár... tervezem, hogy vasárnap kimegyek a meccsre, hogy a többi fradi szurkolóval együtt emlékezzek meg Róla. meg amúgy is meccs hiányom van, mármint élőben. fantasztikus ember volt, az egyetlen magyar Aranylabdás, de nem is sorolom. tudjuk mindannyian, micsoda veszteség Albert Flórián halála. 

kedd délig ki sem tettem a lábam a lakásból, akkor is csak boltig mentem. igaz, 3 boltba is el kellett mennem, mire kaptam mindent, amit akartam (ünnep yeah). a sétálás előtt azért nyomattam egy 220 felettet, a Neotontól, de vagy 68-szor. :) nem panaszkodhatnak a szomszédok a zenei ízlésemre, mert hol goa/trance megy, hol valami retro, de aztán lenyomtam a Rocksulit is, meg később a Rocktérítőt, és még az Európa Kiadóról is egy filmet. nem mondhatja senki, hogy egysíkú vagyok. ha megtalálom a Bőgős dvd-jét, akkor még egy kis jazz is szólt volna. :)

jut eszembe, Bőgős. mivel szóba elegyedtünk a múlt héten, elkotyogtam neki, hogy ő a legkedvesebb volt szerelmem mindegyik közül, aki volt. (és ez nem kamu, ez tényleg így van) azt is megírtam neki, hogy a mai eszemmel már másként csinálnám, de nyilván minden történik valami miatt, úgyhogy jól van ez így. (de azért őt nem fogom elfelejteni soha, és a szívemben mindig kiemelt helyen lesz. - ezt már nem írtam neki, csak itt mondom.) aztán tegnap rámírt, hogy a Katonában játszik (mondjuk azóta kiderült, hogy a Kamrában mutattak be tegnap egy darabot és abban zenél), és hogy talán van 2 jegye, elmegyek-e ma este. mondom, persze, zsír. :) a Tesómat egyből ugrasztottam, hogy kell a kultúra, kell a kikapcsolódás, menjünk. no, aztán azt ígérte reggel a Bőgős, hogy majd hív, ha tudja a részleteket, de hát azóta se hívott. szóval nem tudom mi van. lehet, hogy bukó a ma esti színház. kár érte. :( főleg azért, mert még utána szívesen megittam volna vele egy bambit kettesben. :) csak a régi szép emlékek miatt. :) nem akarok tőle semmit, nem ő az én utam, tudom, de jó vele lenni, meg még mindig kicseszett jó pasi, szóval ezért. :)

holnap nem tervezek semmit munka utánra, mert szombat hajnali 4-től Format C: fog pörgetni a Vak Póniban, és nekem muszáj ott lennem!!! viszont ugyebár szombat munkanap. :( szóval a buliból fogok jönni dolgozni. :) kicsit alszom előtte, aztán csapatás. :) szombaton meg velem együtt leszünk kb. 10-en, úgyhogy nem para, majd kipihenem magam bent. :) ja, OJ szabin van, úgyhogy ő se para. :) meg majd vasárnap pihenek még többet, és hétfőre már jól leszek. remélem. ;)