szerda, november 23, 2011

persze elfelejtettem amit

igazán meg akartam írni... pff... hülye pasik... :)))

no, hát azt akarom írni, hogy újabb zseniális sorozatra bukkantam az HBO Comedy támogatásával. :) természetesen angol humor, BBC-s sorozat, a címe pedig: Miranda. ha valaki jól akar szórakozni, akkor annak kötelező! feliratosan adja a tévé, ami nem is baj, mert így élvezhető igazán.
érdekes, hogy elsőre nagyon nem jött be, most meg már meg vagyok érte őrülve. :) természetesen meg is akarom szerezni, mert nekem ez kell otthonra. :)

és ha már sorozatok, akkor kellemes meglepetésként tudok beszámolni az HBO Társas Játék c. sorozatáról, ami magyar, és a 6. résznél járnak. az elején ez sem tetszett, sablonosnak tűnt, meg unalmasnak, de azóta úgy keverednek a szálak, hogy már alig várom a következő epizódot. nem minden szereplő szimpatikus, lehet, hogy a casting nem sikerült a legjobban, vannak gyengécske színészek benne, de a sztori az kezd egészen élvezhető lenni. 
mondjuk a főcímzenét éneklő, affektáló Odett nevű valakitől hányingert kapok, de valaki nagyon futtatja, az biztos.