csütörtök, október 27, 2011

hatalmas csillagos ötöst

érdemel a Generali Biztosító. paráztam, hogy majd mennyit ülnek a pénzemen, de nem így lett. az üszin 30 perc alatt végeztem tegnap, halál kedves ügyintézővel volt dolgom, segített mindenben, majd kb. 2 óra múlva a számlámon volt a zsozsó. WTF? :) örültem, mint állat. :) 

közben még a Sugárban shoppingoltam egy táskát, mert zsönyörű és olcsó volt. :) szép piros. :) azonnal bele is pakoltam mindent, mondtam az eladónak, hogy bele ne rakja zacskóba, alig várom, hogy használjam. :)

ezután elmentem Vikiékhez, egy minitallerre. nem akartam sokáig zavarni (csak látni őket), de végül mégis az első éjszakaival mentem haza. a buszon családias hangulat uralkodott: a sofőr, három kaller meg én. :) kummantani akartam a jeggyel, de nem jött össze, így vennem kellett egyet. mindegy, túléltem. :)

otthon persze nem akaródzott fél1-kor lefeküdni aludni (néha nem értem magam, egyáltalán nem...), így még tévézgettem, aztán persze a kanapén aludtam hajnali 3-ig. utána takarodtam be az ágyamba. nem vagyok ma fáradt, áh, dehogy vagyok az!!! :)))

a Bőgős beszélni akart ma velem fb-on. nem értem mit akar. lehet, Csilla mondta neki, hogy találkoztunk? akarom tudni? pfff... :)

ma még lesz egy kis ügyintézésem a bankomban, aztán hazamegyek és beájulok az ágyba. :)