kedd, október 25, 2011

az én anyukám

nem egyszerű Nő... :)) tegnap felhívtam este fél8 körül, hogy mizu, erre a szobatársai vették fel a telefont hosszas csörgés után, hogy "semmi baj nincs, csak ha már bent van, elugrott egy CT-re is, ezt is elintézte..." pfff... remek. :) anyukám pörög, mint a ringlispíl. elintéz mindent. lehet, hogy érdekesen hangzik, de miután sokadik csörgésre sem vette fel a telefont, akkor sem jutott az eszembe, hogy bármi gond lenne. én is azt sejtettem, hogy valahol kóricál éppen, vagy trécsel. :) és ez be is igazolódott, intézte magának a CT-t. :) ja, és 68 éves. :) és ezt senki nem mondaná meg róla, úgy első látásra. de még másodikra sem. :) fantasztikus személyisége van, imádom Őt! :))
persze én utána már elfelejtettem újra rácsörögni, mikor eszembe jutott, már este 11 óra volt, akkor már nyilván nem zavarom. :) de ma már megy is haza, majd felhívom délután. :)

el is felejtettem írni, hogy csütörtökön üvegeztettem az albérletben. szereztem egy nagyon jó üvegest, mindenkinek ajánlom szeretettel, mert olcsó és gyors, és nagyon korrekt! mivel számlát is adott, így a biztosító ki is fizet mindent, vagyis az üvegezés ingyen volt. sőt, még a régi hűtőt is elvitték az albérletből, szóval két legyet ütöttem egy csapásra, ami pláne zsír! :))) a dolgok újra a jó kerékvágásban haladnak, az életem sínen van, panaszra egyáltalán nincs okom. :)

kezdek túl lenni a vasárnapi sokkon. a MU-s szurkertársakkal legalább jól ki lehetett beszélni a történést, születtek kiváló posztok is ebben a témában. így nekem is könnyebb a feldolgozás. ma játszunk valami nemtomhanyadosztályú csapattal a Ligakupában, nem akarom elkiabálni, de ha nem rúgunk egy 5-öst nekik, akkor tényleg kurva nagy gáz van.

munka után Banya kiállításának megnyitójára megyek. 2 kép is ki lesz állítva rólam, aminek külön örülök! :))) olyan büszke vagyok az én Banyámra, hogy ilyen ügyes, tehetséges! amúgy vagányan csini vagyok ma, szép sminkkel, mert muszáj jól kinéznem. :) főleg azért, mert a Bőgős exnőjének (az előttem lévőnek, Csincsillának) a zenekara játszik a megnyitón. kicsi a Világ... :)))

végre lehet kötött sapkában járni, ami azért jó, mert meleg, nem kell esernyő, ha esik és baromi jól áll!!! :) ma reggel is zsönyörűséges voltam. :) mint mindig. :)

és a legszebb rádöbbenés, hogy a pasitéma egyáltalán nem foglalkoztat. eszembe sem jut, hogy arra gondoljak, hogy pasi kell, vagy valamelyik régi pasi milyen jó lenne, vagy bármi. remekül elvagyok. :)

tegnap néztem megint az Ízek, imák, szerelmek c. filmet, de most feliratosan. és sokkal jobb volt így! egyrészt gyakorlom az angolt, másrészt már egy csomó helyen vágom, hogy nem is azt mondja angolul, ami oda van írva. a szinkronra nem emlékszem pontosan, de így felirattal egyből levágom, hogy mi a más. persze nem bírtam végig nézni, mert 11-kor beájultam, de ennyi is feltöltött legalább. :) Indiába kell mennem. azután meg Balira, gyümölcsszedőnek, vagy bárminek, mindegy. ott akarok élni!!! (ha nem Jamaicán :D)

jah, vasárnap este végre megnéztem a Gettómilliomost is. amikor bemutatták, meg persze az Oscar után, nagy volt a nyüzsi, engem meg annyira nem is érdekelt abban az időszakban. amikor a forgatókönyv írói kurzusra jártam, akkor volt róla szó, hogy ebben a filmben mennyire jól észrevehetőek a szekvenciák. és még ezért se néztem meg. aztán most vasárnap pont kezdődött, így pont végig is néztem. szerintem fantasztikus film! nem hogy elrettentem volna egy indiai utazástól, hanem még inkább menni akarok!!! persze alapvetően egy drámáról van szó, ezzel együtt valójában tényleg zseniális alkotás. a forgatókönyvírónak hatalmas csillagos 5-ös jár! :) (no meg a szereplőknek, a rendezőnek, stb.)

nos, ennyi. ma 20:45-től a Sport2-n aláz a MU. reményeim szerint. aki teheti, nézze! :))