kedd, október 04, 2011

elkapott a gépszíj

legalább is a hó végi, ezért nem volt időm írni egy sort sem mostanában. szerencsére a nagyján/nehezén már túl vagyunk, így kicsit lazább az élet.

csütörtök este korán ágyba zuhantam, nagyon-nagyon fáradt voltam. bár Hétfői szeretett volna velem találkozni, de amikor ezt közölte, nekem már csak a kispárnámmal volt erőm koccolni. :( pénteken meg már neki nem volt jó, így otthon voltam este és bámultam ki a fejemből. 
szombaton nagyon korán felébredtem, már hajnali 5-kor, de fél9-ig még beleparancsoltam magam az ágyba, de csak néha-néha aludtam egy pár percet. nem is csináltam mást egész nap, csak döglöttem, pihiztem. megnéztem egy jó szar MU meccset és ennyi.

vasárnap korán reggelre volt megbeszélve ismerősökkel, hogy majd elszállítják nekem az ajándék hűtőt LAndietól, végül 10 után érkeztek meg, de bekussoltam, hiszen én kértem szívességet. megtörtént a szállítás, majd elmentünk a Stexbe meginni egy kávét. persze közben megbüntetett a közterületes 20.000,- Ft-ra, azt hittem felrobbanok, mikor megláttam. mert az ő helyükre álltunk be, de hát a franc gondolta, hogy vasárnap délben is cirkálnak. mire visszamentünk a kocsihoz, már ott volt a csomag. megvártuk, míg előkerül egy ilyen faszkalap, aztán megkérdeztük, hogy mégis miért 20.000,-??? mert ha ráír 5-öt, vagy 10-et, komolyan, egy szót se szólok. lúzerek voltunk, megérdemeljük. ráadásul kiderült, hogy a büntetési tétel 3-20-ig terjedhet, és annyira kedves volt a közterületes, hogy egyből 20-at írt rá. nem is értem, hogy mivel érdemeltem ezt ki. totál kiborultam, felmentem a Tesómékhoz panaszkodni (az ő házukban van a közterületesek irodája), erre Peti úgy felbaszta magát, hogy azonnal lerohant az irodába és leüvöltötte a fejüket. de persze ezzel még nincs az ügy elintézve. :( 
kibaszottul elegem van egyébként a Józsefvárosból. főleg azért, mert hétfőn reggel, munkába menet látom, hogy a csöves ott hugyozik a ház előtt. de előtte már hajnali 4-től azt hallgatom, hogy csapkodják fel a kukák tetejét, és turkálnak benne, meg szórják szét a tartalmát mindenfelé. szóval annyira ideges lettem, hogy ráordítottam a csövesre, hogy ne ott hugyozzon, mert én ott lakom. aztán meg csináltam pár fotót a kukákban derékig lógó csövesekről/cigányokról. mert hát ugyebár a kukázást most már 50e Ft-tal lehet büntetni. így hát elmehet a büdös kurva anyjába az összes közterületes, mert ilyenkor persze nincsenek sehol. de ha én 5 percre szar helyen állok, vagy a Tesómék a múltkor 20 cm-rel álltak rossz helyen, akkor egyből megy a bírság, ráadásul a plafon összeg. persze, mert én úgyis befizetem, a redva cigón, meg csövesen úgyse tudják behajtani. de ezeket a szaralakokat így is az én, meg a te, meg a te pénzedből tartják el, hogy a gecikurvaéletbe van az, hogy még ezen felül engem basznak meg mindenért? ráadásul gusztustalan, rosszindulatú módon. 

annyira felkúródtam, hogy szívem szerint már haza se mennék abba az ótvar kerületbe, de az biztos, hogy erről az egész szemétkedésről, ami a közterületeseknél folyik, a polgármester is fog kapni egy levelet, az biztos. kurvára elegem van. ma reggel pl. csatornaszag jött elő megint, a körúton. egyszerűen élhetetlen a kerület, meg ez az egész város. hányok tőle. gyűlölöm Budapestet!!! :((

tegnap volt nálam az ingatlanos. hát nem sokkal lettem vele előrébb. egyrészt kurva drágán dolgozik (4%), bár cserébe, állítása szerint, 1,5-2 hónapon belül el tudná adni. és ha még addig meglenne az Álomház, akkor még idén ki is költözhetnék. viszont amilyen összeget megállapított, amilyen összegért szerinte piacképes, az nekem baromi kevés. ha még ebből lejön az ő jutaléka is, akkor konkrétan megint ott vagyok, ahol a part szakad, mert bár még talán meg tudnám venni az Álomházat, de egy fillérem nem maradna, és nem tudnám a többi hitelem kifizetni, vagyis a szopás folytatódna. :( ezért meg semmi értelme ingatlant cserélni, pláne a 20 perces munkába járási időt 75 percre cserélni.

mindentől függetlenül a kerületből totálisan elegem van, és azon dolgozom, hogy minél hamarabb megszabadulhassak onnan. pont azt mondtam tegnap a Tesómnak, hogy nekem azért még van esélyem családra, gyerekre, de én abba a retekbe nem szülök, az biztos. hova viszem le sétálni, mikor az ajtó előtt már a csöves lengeti a faszát, a parkok meg tele vannak szeméttel, tűkkel, használt óvszerrel, szarral, hányással, lépten-nyomon. mivel a népszavazás is sikertelen lett, és a közterületesek is szarnak rá (csak azokat szopatják, akik nem segélyből/lopásból/csalásból/here verésből élnek), nem érzem úgy, hogy ez a helyzet pozitív irányba változna az elkövetkezendő években.

ha meg esetleg kormány váltás lesz megint, meg új polgármester, és mondjuk a szájbavert LMP-sek hatalomhoz jutnak, akkor tutifix, hogy az összes csövest oda deportálják a kerületbe, már csak viccből is. ezért aztán kár Corvin-negyedet fejleszteni stb. én nem azért vettem ott lakást, nem kevés pénzért, és nem azért nyögöm a lakáshitelt életem végéig, hogy ablakot ne tudjak nyitni, meg az utcára ne tudjak kimenni anélkül, hogy felfordulna a gyomrom. 

na, ennyit a kerületről. bár másról nem is nagyon tudok írni, ez foglalkoztat a legjobban.

jah, a vad álmaimról még, amiket ma éjszaka követtem el:
- a szentkirályi ásványvizes cégnél jártam álmomban, és ott álltam neki netezni, meg volt ott valami fickó, aki bejött, aztán kiderült, hogy foglalt
- az utcán (a fővárosban) sétáltam egy pasival, mikor megláttam egy kabriót, amit egy szőke pasi vezetett, mellette maga Madonna állt, kapaszkodva, nézelődött, én megláttam, megálltak egy piros lámpánál, odamentem és angolul azt mondtam: "nagyon szeretlek Madonna, már több, mint 20 éve a rajongód vagyok!!!" és közben bőgtem, meg ő is meghatódott, és szólt néhány szót hozzám, én meg aztán üvöltve bőgtem örömömben, hogy "teljesült a vágyam, beszéltem Madonnával!!!" a velem lévő pasi nyugtatgatott. 
- megint pasis téma: a budai vár aljában találkoztunk, de a Duna partján, kavicsos/köves parton, és valahogy onnan, a víz felől közelítettük meg a várat, ami csak nevében volt a Budai Vár, egyébként - emlékeim szerint - nem hasonlított rá. ez is randi volt, valami meglepi, hogy menjünk innen alulról fel, aztán jó lesz. vagy valami ilyesmi. 

a vízre lehet megfejtés, mert este nem volt otthon ásványvizem, és anélkül feküdtem le, hogy ittam volna, és ettől elég szarul aludtam. reggel meg hallottam a rádióban, hogy Madonna lesz a Superbowl sztárvendége, ezt nyilván előre megéreztem álmomban. de ez a Budai Vár???

mondjuk nemrég álmodtam olyat, hogy átfestem a hajam pirosra (nemtom írtam-e már erről), és most, hogy Feldmár András felhívta a figyelmemet arra, hogy figyelni kell az álmainkra, meg ne féljünk megosztani másokkal az álmainkat, mert azok üzenetek a tudatalattinktól, és ne féljünk attól, hogy kivesézzük az álmainkat, akár ismerősök segítségével, hogy meglássunk benne összefüggéseket, vagy bármit. 
a hajfestés egyértelmű üzenet: nem érzem jól magam a mostanival és váltanom kell. ez amúgy is bennem van, nem kérdés. de már a tudatalattim is ezt üzeni. :)

most már tényleg teszek egy papírt, meg ceruzát az ágy mellé, mert mindent elfelejtek, ha nem írom fel. :(

na, most jut eszembe, hogy még azt is álmodtam valamelyik éjjel, hogy a Fradi új stadionjában vagyok (ami elvileg 2014-re készül el), nem tudom ki ellen játszunk, de az biztos, hogy Lipcsei Betta kezdő (ő egy lány), és a pasi között focizik, nem is szarul. (nyilván a név kötelez alapon) viszont a shortja elég merész, konkrétan feszül, meg aprócska, így csak a szám sarkát törölgetem. a pasik meg darálják ezerrel. én meg a lelátón ülök, a félig fedett lelátón (micsoda álom...) és nézem a meccset valakivel, de már erre nem emlékszem pontosan, hogy egyedül vagyok-e (mint ahogy szokásom volt Fradi meccsre járni), vagy van valaki velem, és az nő-e vagy férfi. :)