csütörtök, október 14, 2010

úgy eltelt a

nap, hogy szinte észre sem vettem. monjuk, reggel óta pörgök, mint a guminyúl. korán bent voltam már, riportoltam, aztán 9-től délig oktatáson vettem részt, majd tovább a napi rutin... szóval zajlik az élet. :) így legalább nincs időm gondolkodni. :)
mondjuk most annyira nincs is min. a Tesóm is megjegyezte reggel, hogy mennyire jól nézek ki tulajdonképpen (a buszmegállóban összefutottunk a Blahán), ez nagyon jól jött. :)

tegnap találtam szombatra egy álombulit, amire végül csak elhívtam Zét. először nyöszörgött a pénzen, de aztán mégis beadta a derekát. még az is lehet, hogy jót bulizunk együtt. igazából tényleg csak azért nyösztetem, hogy legyen kivel partyzni, egyébként marhára nem izgat. még az is előfordulhat, hogy bemegyünk a helyre, aztán le is koccolok mellőle 10 perc után, ha úgy érzem. mármint hogy egyedül bulizok, vagy nem leszek vele összenőve, mint régebben. 

ezen kívül más történés nincs, élvezem az utolsó őszi napfényes napokat, amíg lehet. :)