csütörtök, október 21, 2010

sorban borulnak meg

körülöttem az örökéletmegegynap-ra hivatott, vagy eddig úgy tűnő párkapcsolatok. most egy másik kolléganőm közölte be reggel, akik már 5 éve együtt vannak a pasijával (náluk voltam egyszer, mikor az antikvár könyvek között aludtam), hogy vasárnap majdnem kibaszta a picsába a srácot, mert valami nőcit furikáz, szivességből, de hát na. érdekes módon ez a srác is a vendéglátóiparban dolgozik, mint Zsó exe, úgy látszik ott nem normálisak az emberek, vagy egyszerűen meghülyülnek egy új pultoscsajtól, és képesek minden addigi szépet és jót eldobni. a semmiért. 

nem is tudom, hogy ezek után hogy merjek bármibe is belekezdeni bárkivel? asszem az alap, hogy vendéglátóssal (szakács, pultos, pincér, mixer, vagy üzletvezető) nem kezdek. de az is biztos, hogy fiatalabbal sem. aki még nem élte ki magát. mert minek? jójó, a látó megmondta, hogy 40-es lesz a pasim, de hát nagyon úgy néz ki, hogy ebből nem is szabad engedni. egy 40-es fazon már kúrogatott annyi nőt, amennyit akart. már látott és tapasztalt eleget. nem azon gondolkodik, hogy "húha, még ki kéne próbálni Julikával is, hogy milyen lehet, meg Erzsikével, meg stb."... nekem már nincs időm olyanokra fecsérelni hónapokat vagy esetleg éveket, akik még nézelődni akarnak, meg próbálkozni, meg variálni. nekem olyan pasi kell, aki tudja, hogy mit akar. aki kitombolta magát és már csak velem akar tombolni. ja, és persze annyit tapasztalt már, hogy tud engem értékelni, kívül és belül egyaránt. nem hiszi azt, hogy talál még egy olyan nőt a Földkerekségen, mint én. mert nincs másik. és pont.

mostanában nem egyszer történt, hogy elkísértem Zsót a Móriczig, és onnan mentem haza. jó kis kerülővel, de mindig annyi beszélnivalónk van, hogy nincs szívem a buszról a Blahán leszállni, meg igazából nem is rohanok sehova, akkor meg nem teljesen mindegy? tegnap csak az Astoriáig akartunk együtt menni, mert kitaláltam, hogy a BK-ból nekem burrito kell. leszálltunk a buszról, persze rögtön ott van a pénteki kocsma. mondom, nem iszunk meg BK előtt valamit? hát, Zsónak egyáltalán nem kellett kétszer mondani. beültünk és nyomattunk két kört, én forralt bort, ő korsó Drehereket tolt. kellemesen becsíptünk, aztán be a BK-ba. bevásároltunk, majd mondtam, hogy elmegyek a Kálvinig, vagy a Fővámig vele, villamossal. ehhez képest megint a Móriczon kötöttem ki. :) parádés. :) 

este 8-ra sikerült azért hazaérnem. meccset néztem, majd mentem aludni. háttt... az Inter megérdemelte volna az ikszet a végén. bazz.... Julio Cesar 3 tökugyanolyan gólt kapott, tökugyanolyan szituból, tökugyanattól... mondjuk ez a védőket is minősíti. szóval szopatott az Inter, de aztán Gareth Bale is kiosztott egy pár szopóálarcot az olaszoknak. :)

ma is tervezünk iszogatást. ugyanott. de most mindketten forraltborozunk és kiülünk a teraszra (mert még ilyenkor is nyitva, pokróc is van), aztán pasizunk. mondtam, hogy nekem 7-kor Loki meccs, de ott is van tévé, tőlem nézhetjük ott is. hátha szurkolás közben felfigyel rám valaki. :) mondjuk, már tegnap is eléggé megbámultak mindkettőnket. :) túl jólszituáltak voltunk a közönséghez képest. meg hát jó csajok is vagyunk, nah. ennyi. :)