hétfő, október 25, 2010

bele vagyok szeretve

az új blogomba. :) és már olvasók is vannak! :) bár, lehet, hogy csak én nyitogattam annyit, amennyit a számláló mutat, nem tudom. :) most valahogy minden másnál jobban érdekel a foci. talán azért is, mert az életemben nincs olyan esemény, ami marhára izgalmas, érdekes lenne. az olvasottságomon is látszik, hogy nem nagyon érdekel ez már senkit. 
nem baj. nem zavar. én is inkább a foci felé fordultam, és már alig vártam a ma délelőttöt, hogy a hétvégi focis élményeimről be tudjak számolni. röviden, velősen. :)
már várom azt a napot, amikor majd az én focis bejegyzéseimet fogják megosztani a facebookon, vagy iwiwen. :) 

a hétvége most nagyon gyorsan eltelt. aranyos voltam és jófej. már szombat estére elolvastam egy könyvet otthon. sajnos. mert csak egy könyvet vittem. ráadásul olyat, amit ahogy elolvastam, kezdtem volna elölről, annyira jó volt. (Dénes Zsófia: Élet helyett órák) megint Adyról olvastam persze. azt hiszem, ha éltem volna az 1900-as évek elején, én is biztosan szerelmes lettem volna belé. még most is túl sokat nézegetem a fotóit. :) november 22-én pedig kimegyek a Kerepesi temetőbe. a születésnapjára viszek virágot. máskor is előfordult már ez, de most megint rámjött a sírjához kimehetnék. (ez beteg dolog?) és gyűjtöm továbbra is a könyveket Róla. és persze olvasom is őket sorban. megunhatatlan...

jön a hosszú hétvége, amit kb. 0 forinttal várok. szerettem volna bulizni egy kicsit, valami jó kis halloween party, vagy bármi, de hát pénz nélkül lehetetlenség. így viszont otthon fogom tölteni mindhárom napot, egyedül. az legalább ingyen van. :) űristen, mikor lesz még fizu... pfff... :(