hétfő, október 12, 2009

a mai üzemmódom

vérköcsög. mert mindenki megérdemli. főleg a pasik. na, meg én. hogy vérköcsög lehessek.
elegem van a helyeskedésből. úgyse vezet semmi jóra. akkor meg miért ne lennék inkább vérköcsög? könnyebben is megy, jobban is esik. aki meg még a vérköcsögségem ellenére is szóba áll velem, az talán meg is érdemel egy esélyt.
hogy miért ez az üzemmód? hát mert rájöttem, hogy a neten  nem fogok társat találni. mármint komolyat, normálisat. úgyhogy taktikát váltottam. nem keresek komoly kapcsolatot, csak kalandot. de csak független pasival. hogy miért? mert pont elég az, ha egy pasi félrekúr, és ezzel átbassza a nőjét. de ne én legyek az, aki miatt ez megtörténik. persze, nem tudok védekezni az ellen, ha valaki nem mondja meg, hogy van valakije. de legalább megpróbálom. szóval nem keresek komolyat, mert minek. úgyse találok olyat, aki jó lenne. akkor viszont legalább legyen valami kaland, újabb skalp vagy strigula. persze nem mindenáron. ha akarok szexelni, akkor van kivel. bármikor elő tudok húzni olyat, akivel lehet. szóval csak jó pasikkal vagyok hajlandó találkozni. aki nem olyan, vagy nem felel meg a feltételeimnek, azt viszont vagy válaszra sem méltatom, vagy kíméletlen őszinteséggel elküldöm a fenébe. had szokja. :)
azt gondolom, ha nem úgy állok a pasikhoz, hogy ásó-kapa-nagyharang, akkor még tényleg akármi is lehet belőlük. ráadásul egy-egy ilyen találkozó alkalmával van lehetőségem felmérni egy csomó dolgot. hogy tud-e beszélni, hogy ápolt-e, hogy milyen az ágyban. meg hogy megkívánom-e egyáltalán. mert ha nem, akkor megette a fene. szóval ez most az új módi nálam. aztán majd beszámolok, hogy vezetett-e bármilyen eredményre a dolog.
ma a Fizikustól is megszabadultam. nem helyeskedek én vele sem. nincs rá szükségem. nyökögött valamit, aztán én meg letiltottam a faszba. nem érek rá a hülyeségeivel foglalkozni. meg nem is érdekel.
a Szállító hívogatott még péntek délután párszor, meg most az előbb is. mindannyiszor kinyomtam. csak rájön, hogy részemről ennyi volt. ha nem, és nem hagy békén, akkor majd megmondom neki, de szerintem ezt ne várja meg, mert nem fog jól járni vele.
pénteken némi "ismerd meg hazádat" túrát csináltunk a Tesómmal, mielőtt este 10-kor hazaértünk volna anyuékhoz. csak Jászberényben tévedtünk el, igaz, ott kb. háromszor mentünk fel és alá a főúton, mire megtaláltuk azt a helyet, ahol el kellett fordulni. és én voltam a navigátor. ráadásul Jászberényt azért eléggé jól ismerem, de most kiderült, hogy mégsem. na, mindegy. a hétvége a szokásos volt. sok húst kellett enni, az annyira nem tetszett, meg hogy vasárnapra elszaródott az idő. de túléltem.
vasárnap este 7 után értem haza, tekertem, tévéztem és ennyi. éjfélkor kerültem ágyba.
ma meg végre megyek fodrászhoz. remélem hazáig szarrá ázok. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése