kedd, október 06, 2009

ha kattog az

agyam valakin, még éjjel az ágyban is, akkor az azért van, mert telihold van és vérfarkas vagyok és nem bírok aludni, vagy mert valójában érdekel az illető?
én magam sem tudom.
tegnap találkoztam a Szállítóval. csodával határos módon időben odaértem és még el is intéztem mindent előtte, amit akartam. meg még át is öltöztem. :) sokkal jobban is éreztem magam utána. :)
nos, Szállító. nem agysebész. nem az MTA levelező tagja. de viszonylag értelmes. nem kettes lego. nem Brad Pitt, de nem is Jason Statham, a fogsora is mintha küzdene némileg az elemekkel, de nem borzasztó. valami megfogott benne. pl. hogy meg tudott nevettetni. és új poénnal. márpedig aki nekem tud újat mondani, az már valami. szereti SpongyaBobot, a South Parkot, egyébként pedig szinte csak ismeretterjesztő műsorokat néz a tévében. amatőr szinten fotózik, vágyik egy normális gépre, most bontogatja a szárnyait. használ idegen szavakat, ráadásul helyesen.
elvitt a Duna Plázáig kocsival, hogy sokat már ne késsek. ja, mert Sanyiék ott vártak rám. szóval elvitt, megsimogatta az arcom. ma reggel meg már küldte a "jóreggelt" sms-t. valami megfogott benne. és nem tudom, hogy mi. ha legőszintébb akarok lenni, akkor a szexualitás izgat vele kapcsolatban. hogy mit tud az ágyban. persze ezt nem akarom még mostanában megtapasztalni, de kíváncsi vagyok rá.
és a Fizikus is ezért izgat. fel is dobtam neki a labdát, hogy csütörtökön menjünk megint a teázóba. reggel már felpróbáltam azt a köldökig dekoltázs felsőmet, amit tervezek felvenni csütörtökön. meg úgy néz ki, hogy szerdán is, vagyis holnap, mert a Szállítóval holnap lesz a következő randink...
a Fizikussal igazából enyelegni akarok, kicsit egymásra szívódni, tapogatózni, egy kis petting, vagy nevezzük akárhogy. most ehhez van kedvem. :)
este 11 után értem a Ferenc krt-hoz, akkor még shoppingoltam egy gyrost, majd otthon befaltam, mert már az éhhalál szélén jártam. éjfélkor elkaptam a Dunán egy jó kis jazz koncertet, persze hajnali 1-ig hallgattam, mert az ugyebár milyen jó. mármint olyan sokáig. okt. 28-án egyébként a Gödörben lép fel a zenekar (Tóth Viktor Tercett), megyek is megnézni. nagyon bejött. a bőgős srác olyat tolt, hogy kész. és gyönyörűséges hangszeren játszott ráadásul. (a beszúrt felvétel egyébként nem ugyanaz, mint ami a tévében volt az éjjel, ráadásul a bőgőnél Farkas Norbi van, akit ismerek)
aztán még az ágyban agyaltam, gondolkodtam, hogy mit csináljak. hogy kell-e nekem ez a Szállító vagy sem. de hogy tulajdonképpen nem volt vele rossz, sőt, igazán jól éreztem magam. néha volt pici kínos csönd, de akkor is az arcom, a tekintetem vizslatta. érdekes volt, nah. asszem megpróbálom. mert én bejöttem neki. nálam is bizsergett némi kémia. nem nagyon, de picit. szóval adok neki esélyt. aztán legfeljebb megy a levesbe.
a bőgős múlt kedden a MüPaban játszott, ráadásul Áronnal, ingyenes koncerten. baromira megnéztem volna őket. picsába. :( most megint sokat gondolok rá. pedig nem kéne. nem érdemli meg. na, mindegy. majd elmúlik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése