péntek, április 17, 2009

sikerült jól megünnepelni

a Kos szülinapját. úgy berúgtunk, mint a disznó. :) a Sandokanban a pincér nyakon öntötte a Kost valami piával, úgyhogy kaptunk egy kört a hely számlájára. úrjézus. azt talán már nem kellett volna. :) azért szépen hazakísért, meg tök jót beszélgettünk. illetve ő beszélte ki magából a bánatát leginkább. de nem baj ez, jól van ez így. mondjuk, az Oktogontól az Operáig veszekedtem vele az Andrássy úton, de végig, hogy a barátnőjét dobja már ki, mert nem normális, és nem is illenek össze, és már tök ideg voltam... áhhh... reménytelen a srác. :(
de hát mindenki ott bassza el az életét, ahol akarja... és úgy, ahogy akarja.

4 órát sikerült aludnom, hulladékság van ezerrel. otthon punnyadást terveztem mára, de nem lesz belőle semmi, mert a MU szurkoló, 23 éves fiúval randizok este. hurrá. már most semmi kedvem hozzá, de két hete levelezünk, túl akarok lenni rajta.

wháááááááá!!! lehet, hogy lesz ződem??? jupppiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! (ezt csak úgy zárójelesen jegyeztem meg...) :D :D

holnap pihi, meg némi takarítás, délután elcsavargok Vikiékhez, hogy csekkoljam, Valtibébi hogy áll a fejlődésben. :) este meg punny, szerintem. illetve, remélem, hogy spanglizni fogok. ;)

vasárnap punny, takker, délután meccs... jó lesz. :)

jó hétvégét Neked is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése