csütörtök, november 27, 2008

érdekes nap ez

vagy talán inkább a véletlenek összjátéka?
eddig ugyanis Edi és KiPe Kolosának blogját és fotóit nézegettem, most meg Juhi (Kendermag egyesület) Irén babájának képeit bámulom...
kezdek irigy lenni... kéne már nekem is egy gyerkőc... egyre inkább érik a gondolat...

ja, még nem is meséltem... kedden beléptem JB mailboxába. elkotyogta, hogy mi a jelszava, én meg kipróbáltam. és működött... tök szar érzés volt, mert úgy éreztem magam, mintha kémkedék utána, vagy lopnék éppen, vagy nem tudom. azért persze végigböngésztem... és találtam olyan képeket egy mailhez csatolva, amiken egy babával látható, kb. 1 éves lehet a pici, és úgy tűnik, jól "megértik egymást"... nem tudom, hogy kié a pici... meg, hogy miért készültek azok a képek, és miért volt fontos, hogy az a valaki, aki küldte, átküldje neki. mert a mellékelt levél erről tanúskodott.

aztán találtam még valamit. levelezett egy lánnyal. még október elsején azt írta neki, hogy szeretne vele találkozni. mármint randizni. aztán a lány 3-án válaszolt vissza. aztán erre ő meg már nem írt. velem október 2-án találkozott... :)

jujjj... többet nem csinálok ilyet... nagyon rosszul éreztem magam... basszus, így az iwiwre is be tudnék lépni. de ott ugye jegyzi, hogy mikor lépett be utoljára. szóval nem. áhhh... ez is sok volt nekem... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése