csütörtök, november 13, 2008

hullára ittam magam

az éjjel. :) aztakurva. :)
este 8-kor ültünk be Kossal a Stexbe, hajnali 2 után jöttünk ki. addig vacsiztunk, megittunk egy üveg rosét, plusz én még 2 dl-t, meg fejenként két koktélt. cirka 20 rugót fizetett... sokba van ez a barátság neki. :) de úgy láttam, nem bánja... :)
ja, már az elején zavarbahozott, mert "jobbulást" ajándékként hozott nekem egy orchideát. ilyen dobozos virágot. még soha nem kaptam senkitől ilyet. és hát gyönyörű. és teljesen belepirultam... édescsillag. aztán közlékenyre és vihogósra ittam magam. sokmindenről beszéltünk. és abban maradtunk, hogy csak barátkozunk. vagyishát nem mondtuk ezt ki, de szerintem ennyi. hazakísért. kénytelen volt, nagyon berúgtam. az úton Cserháti dalt hallgattunk a telefonomról, én persze énekeltem, ő meg átölelt, hogy fel ne boruljak. :)
a kapuban sokáig búcsúzkodtunk, sokáig öleltem, a szájára adtam puszi(ka)t... jajj...
szóval tök jó volt az egész. :)
fél 3-kor feküdtem le, délután 1-kor keltem. és kifejezetten jól éreztem magam. szinte nem is fájt semmim. :) biztos az alkohol tett jót. :)
délután kockulás, evés, ennyi.
Jazzbőgős még mindig sehol, most már dühös vagyok rá. szerintem ha jelentkezik netalán, elküldöm úgy a picsába, hogy csak úgy nyekken. kurvára erős vagyok, hogy nem írok neki, de belül meg majd' megőrülök. nem mondanám, hogy hiányzik... najó, hiányzik... csak inkább fáj, hogy ennyire nem jelentek neki semmit, hogy nem képes egy sort írni (belépett ma iwiwre, ott se írt!!!), vagy rámcsörögni, vagy akármi. úgy látszik ennyire mély nyomot hagytam benne. hát remek...  jót tesz ez a lelkemnek. :(
persze az is lehet, hogy egész más van a háttérben, de basszameg, annyira nem lehet valaki elfoglalt, hogy baszik keresni.... vagy rám vár, hogy én könyizzek, hogy láthassam? hogy én írjam,hogy hiányzik??? na, azt elfelejtheti de sürgősen. könyizzen a franc. én aztán nem.
újra ezer társkeresőn pörgök és beleszarok mindenbe. mondjuk ennyi pöcs pasit... áhhh... nem is kell ez nekem... egyik se... csajt akarok... csak egy éjszakára, de csajt akarok... hiányzik a nyalakodás... nyammm... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése