péntek, július 29, 2011

a napi poharazás

már majdnem az életem részévé vált. de aztán mégsem. :) szerdán 3 dl muskotályos bortól csíptem be. még egy méhecske is rárajzolódott a kezemre valahogy. nyihihi. :)))
a hazabotorkálással nem volt gond, mert most a lakás közelében ittam, de már nem voltam képes csinálni semmit utána. :)

tegnap kaptam egy tippet, hogy egy fodrász világrekord beállítását tervezi, és kell neki sok ember, akinek levágja a haját, persze ingyen. :) na, jelentkeztem, kaptam is időpontot tegnap 23:40-re. mikor odaértem, akkor közölték, hogy 1 órát kell várni legalább, mert csúsznak. aztán csak kibökte a csaj, hogy 5-en vannak előttem. uhhh... az nem egy óra lesz. ezzel offoltam is a hajvágást. cserébe még otthon, előtte, befestettem a hajam, úgyhogy az legalább megvan. jó lett volna az ingyen hajvágás, de így is alig bírtam felkelni, nem még akkor, ha jóval később fekszem le. még jó, hogy a villamos egész éjjel jár, így simán tudtam közlekedni bkv-val. :)

ma meg BARBI-nak van születésnapja. Barbinak, aki a Barátnőm, a nagy B-nél. :))) imádom, imádom, imádom. ennyit tudok ehhez hozzáfűzni. :)

éjszaka pakolok, holnap délelőtt 10 körül indulok Ozorára. majd jelentkezem twitteren, meg fb-on annak, aki ismer. :) 

love. peace. :)