szerda, július 13, 2011

egy üzleti találkozón

vettem részt tegnap este. inkább "üzleti" találkozón. na, mindegy. :) 40 év körüli fickóról van szó, aki minden hátsó szándék nélkül 22 évesnek titulált. annyira jól esett!!! :)) mikor megtudta, hogy valójában hány éves vagyok, akkor gratulált. :) kedves, nem? :) 

amúgy semmi extra. a melegtől dögrovás. melóban uncsizás, meg szenvedés. reggel 8-kor bírtam felkelni (mert éjfélkor feküdtem le), azt hittem, be sem bírok jönni dolgozni. de csak bejöttem. és alig késtem. :) 

cserébe rátaláltam a Titokra. és ez most jó. nagyon jó. :) aki hallja, adja át, hogy mindenkihez eljusson!!! :) mármint a Titok... :)))

harmadik nap a héten, és én ma is szoknyában vagyok. :) kár, hogy kevés szoknyám van. :( most kezdtem el élvezni igazán, hogy lehet szoknyában járni. :) be kell szereznem még pár darabot. :)

ja, és olyan gyönyörűséges, bronzos színem van, hogy az kész. saját magamra ha ránézek, még én is meglepődök, hogy micsoda szín. imádom!!! meg a szeplőimet is. :)))