szerda, július 06, 2011

randifélén voltam hétfőn

az alany pedig Rockzenész volt. a Stexbe ültünk be, ami nekem legalább kényelmes volt. már mojitoval akartam indítani, de még 20 perccel voltunk 6 előtt, így egy mentes vizet szopogattam amíg nem ütött az óra. :) de aztán persze kértem a mojitomat. tudtam, anélkül nem bírom elviselni a pasit.
fura volt, mert állandóan a telefonját nyomogatta, nem nézett rám, vagy nem sokszor, inkább csak körbe nézelődött. csak róla volt szó, én mintha nem is érdekeltem volna. kb. 3 mondatot beszéltem a munkámról, meg 10-et Ozoráról, aztán ennyi. folyamatosan ő volt a téma. én meg csak hallgattam, bólogattam. 
idegesítő volt, hogy állandóan az orrát piszkálta (már majdnem felajánlottam neki egy zsebkendőt, hátha észre veszi magát, de végül nem), meg a hasát vakarta, meg az övcsatjával játszott. ilyen hiperaktív, idegbeteg embernek tűnt. és ez meg nekem nem kell. 
amúgy külsőre bejött, meg igazából van benne valami érdekes számomra (hogy mi, azt nem nagyon tudom megfogalmazni), de nem sírok utána, ha nem jelentkezik. nyilván nem hoztam a formám, hiszen túlbeszélt, de annyira nem is akartam, hogy tudjon rólam bármit is. ha érdeklem, kérdezzen, vagy fogja be a száját legalább. 

aztán hazamentem kb. este 8 körül és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a lakás több pontján nincs áram. mikor még vasárnap este elindultam a Koshoz, akkor a nappaliban felkapcsoltam a villanyt, volt egy durranás és kiégett az égő. nem is foglalkoztam vele tovább, mert rohantam, gondoltam: majd cserélek égőt valamikor. viszont azt nem tudtam, hogy ezzel a durranással az egyik biztosíték levágódott, és így a hűtő sem ment 24 órán keresztül. konkrétan dobhatok ki mindent, ami benne volt. :(
az automatát tegnap visszanyomtam nagy káromkodások közepette, de a kisszobában, meg a hálóban még mindig nincs áram, illetve a mennyezeti lámpák nem kapnak áramot. szerintem egy soron vannak, vagymi, és zárlat lehetett, vagy nem tudom. ebben csak az a gáz, hogy ha meleg lesz, akkor a hálóban nem tudom használni a csillárventillátort. :(
a hűtő már megy, azzal nincs gond. 
kéne egy villanyszerelő basszameg. vagy legalább egy pasi, aki ért ezekehez.

na, erre az idegre gyorsan fújtam egyet, aztán bealudtam jól. reggel Kiccica azzal ébresztett, hogy megint rájött a rontás. remek. :(

kéne egy pasi Ozorára, akivel kufircolhatnék ott egész héten, amikor megkívánom a szexet. de kit vigyek magammal??? :( reménytelen. :(