péntek, július 08, 2011

megint foglalkozik velem

a Bőgős. illetve írogat, meg hozzámszól. én nem tudom mi van, és mit akar valójában. nyilván nem akar feleségül venni, csak egy kicsit szórakozni megint, de igazából hagyjon már békén! :)) najó, nagyon szerettem, de már elmúlt. nem hiszem, hogy tudnék még vele mit kezdeni...

tegnap megvolt a rádióműsor felvétele. ha minden jól megy, akkor majd itt lehet hallani valamikor, már ha a demót is leadják. ha meg nem a demót adják le, hanem felkérnek minket műsorcsinálásra, akkor szintén itt lehet majd azt is hallgatni. :) vicces volt az egész egyébként, de nagyon élveztem. már megbeszéltük, hogy majd folytatjuk egy másik témával, aztán hátha bekerülünk valami rádióba. :) a hangom persze ideális ehhez, amit nagyon jól tudok. kurvajó hangom van. ennyi. :)))

ma nem lesz Mike fiúval szexelés, mert hulla fáradt, alig aludt az éjjel, meg szétcsapta magát, így áttettük jövő hétre. akkor nem tudom, hogy mikor fogok ráérni, de hát ez van. rá is voltam már pörögve a dologra, viszont az tény, hogy hajnali 3-tól 6-ig én is forgolódtam, szóval én is hulla vagyok. így ha nem ő mondja le, akkor én tettem volna. de sebaj, a várakozás még inkább izgalmassá teszi a dolgot. :))

így viszont munka után szabad vagyok, ami azt jelenti, hogy csomagolok az agárdi hétvégére, meg pihizek. :))

a munkahelyen megőrülős unatkozás van, kb. 11 óta. lenne mit csinálni (hát csak ilyen alibi meló), de nincs ahhoz se kedvem. retkes meleg van, orülök, hogy élek. meg a felkelés is elég nehezen ment ma reggel. szóval inkább lazsálok. bár ez az unatkozás meg kiborító. már a netet is unom. fel kéne regelni valami társkeresőre megint, hogy legyen mivel tölteni az időm. :))) de hova? mindegyik egy fos. :(( kell nekem pasi egyáltalán? pfff... ideje lenne ezt is eldönteni végre... :S

kurvagáz, hogy a blogom olvasottsága a mélybe zuhant. emiatt most nagyon ideges vagyok. nem merem visszaállítani még mindig fullosra, mert bármi lehet. pedig a goldenblogra is akartam jelentkezni, de hát így most annak sincs értelme. :( picsába az ilyen beteg Sunákkal. :(((