hétfő, május 16, 2011

csak kínzom magam

a blogjával, ahogy olvasom, és pótolom az utóbbi 1 évet, ami kimaradt Belőle. egyszerűen nem térek napirendre afelett, hogy NINCS. annyira szeretett élni (ki nem?), annyira vigyázott magára, pont az utóbbi időben. lejött minden szarról... áhhhh... olyan kegyetlen és érthetetlen ez az egész.

holnap lesz a temetése, Pest közelében, vidéken. ott kell lennem. muszáj. nem tudom még hogyan, de elmegyek. 

amúgy egész nap képtelen voltam normálisan dolgozni, mindent elbasztam, teljesen szét vagyok esve, nem tudok koncentrálni, csak Rá gondolok. :( hétvégén is csak ezen az egészen kattogtam. Banya hiába jött (és bár csak 2 órányit találkoztunk), nem voltam jó társaság. csak egyedül szerettem volna lenni, semmi másra nem vágytam. beszélni sem akarok erről senkivel. 

emléke és hiánya pedig örökké bennem él...