péntek, május 06, 2011

az idei csapatépítés

programja 2 napos vitorlázás lesz, a Balatonon. dzsippel megyünk fel Badacsonyba, ott fogunk kezdeni, majd két hajóval megyünk, és versenyzünk egymás ellen. lesznek megint trénerek is, akik majd az észt, meg a feladatokat osztják.
teljesen ki vagyok ettől borulva már megint, mert persze marha jól hangzik két nap vitorlázás, ingyen, mint csapatépítő, ámbátor a részleteket tekintve már nem annyira csodálatos ez a kép.
a hajóban fogunk aludni, össze leszek zárva ezekkel a faszkalapokkal, arról nem is beszélve, hogy a második nap szombat, és arra ugyebár semmilyen törvény nem kötelez engem, hogy a szabadnapomat is a faszcibáló, hímsoviniszta kollégákkal kell, hogy töltsem??? másrészt meg egy hajón aztán pláne van olyan veszély, hogy az ember vízbeesik, vagy valami árbóccal, vagy akármivel fejbebasszák (mert ezek az állatok képesek ilyenre, láttam őket tavaly Lajosmizsén, tudom miről beszélek), vagy napszúrást kap, vagy tengeribeteg lesz, vagy bármi. FA azzal "nyugtat", hogy legalább idén nem kell farönkökön mászkálni, mint tavaly, melynek keretében 5 perc alatt rommá zúztam a lábam, ami még azóta sem jött helyre. szóval ez sem vigasztal. kurvára elegem van ebből az egész cégből már megint. 

kedden reggel megyek második körre, ahol a múltkor az elsőn voltam, de már a Céghez megyek, ráadásul olyan fog interjúztatni, aki személy szerint Megbízónk is volt nemrég, tehát dolgoztam vele együtt... érdekes lesz. :) mindegy, kaptam pár tanácsot a zsönyörűséges kékszemű, családos fejvadásztól, hogy mit erősítsek magamban keddre (nagyon rendes volt egyébként, direkt ezért felhívott ma reggel), meg is teszem, és előadom magam, hátha sikerül váltanom végre, és találni egy jobb melót, pláne egy kicsit több pénzt ha kereshetnék... az lenne a legszebb. :) ja, és gyalog járnék dolgozni, annyira közel van hozzám. :) úgyhogy mostantól mindenki csuriban ül, és drukkol, hogy sikerüljön!!! :))

tegnap már nem vittem el a macskát az orvoshoz, mert egészen jól érzi magát, már egyáltalán nem hány, széklete is rendesen van, és cserébe étvágya is van, úgyhogy zabál ezerrel. én gyógyultnak nyilvánítottam, az orvossal ezt meg is beszéltem. vettem még némi kaját nála a macseknak, aztán viszlát. a nyáron még egy ivartalanításra visszatérünk, ha lesz pénzem, mert az orvos szerint sok későbbi problémát meg lehet vele előzni (mindenféle daganatokkal riogatott).

később NZsuval taliztam a Stexben. kicsit várnom kellett rá, így megcsodálhattam, ahogy bejött a Polgármester és lepacsizott egy csomó emberrel, aztán később Csintalan Sándor is feltűnt (ő már hazafelé tartott). én nem tudom mi történt a Stex-szel, hogy eddig is jobbosak voltak-e, vagy csak a 2/3-ad óta, mert most már a HírTV megy az egyik tévén általában, és csak a másikon sport... nem is értem. :)
a talizás egyébként jó volt, NZsu szerint nagyon jól nézek ki, sőt, sugárzom (pedig Japánban nem jártam mostanában, de még Pakson sem :D), és még mittomén mi. már elfelejtettem, mire le akarom írni. szóval hogy látszik rajtam, hogy rendben vagyok belül is. :) azt hitte, a műsor rakott ennyire helyre, de ki kellett javítanom: ezt a látó Péternek és magamnak köszönhetem. a kezdő löketet Péter adta meg, de a többi már rajtam múlott és múlik folyamatosan azóta is, meg ezután is. 

mindenesetre azért azt el kell mondanom, hogy nekem is vannak nehéz pillanataim, amikor azt érzem, hogy soha nem lesz pasim, nemhogy normális, de másmilyen sem, és ilyenkor eléggé elkenődök. de aztán valami mindig kihoz ebből a kakkerból is.

ma este buli lenne, de Gina szerint hideg van ahhoz, hogy elmenjünk. én meg nem nyavalygok ezen. őt se hívom többet bulizni, aztán jónapot. bezzeg a holnapi Gipsy Kingsre eljönne velem. hát az meg engem nem érdekel, úgyhogy már el is passzoltam a jegyeket. ingyen, de legalább elpasszoltam. másnak örömet okozok vele, az a lényeg. :) menjen olyan, akit ez érdekel. nekem már régen nem a világom... megjegyzem, egy régi kollégámnak adom ma oda a jegyeket, aki meleg. na, hát nekik jön be ez az egész. ennyi.

vasárnap MU-Chelsea. ha nyerünk, a bajnokságot senki nem veheti el tőlünk, mert nem. márpedig nyerünk, nem kérdés. ;)