kedd, május 03, 2011

beteget jelentett a

macskám. úgy néz ki, gyomorhurutja van. semmi nem áll meg benne, mindent kihány. tegnap, mire hazaértem, megint összehányt ezt-azt, annyira ideges voltam, hogy üvöltöttem vele, de közben zokogtam is. amúgy is kiborultam, mire hazaértem, volt min rágódnom és puffognom. de amúgy meg leszarom azt is. 

szóval a macska most már mindent kihány, nagyon le van soványodva és rettenetesen aggódok érte. :( úgyhogy hazafelé beugrok egy állatorvoshoz, hogy kapásból tud-e erre valami gyógyszert, vagy gyógytápot adni, vagy vigyem el hozzá esetleg.

amúgy meg csak a pörgés van a melóban, egyébként meg semmi. kicsit bedepiztem este, de erősebb csaj vagyok én annál, minthogy ilyen faszságok földretiporjanak. :))

holnap MU-Schalke04, ez éltet csak, semmi más. Gina átjön, jól beiszunk, azt jóvan. :)