csütörtök, április 07, 2011

megint egy olyan

nadrág van rajtam, ami fénykoromban volt jó rám. vagyis 2 évvel ezelőtt. de lehet, hogy még akkor sem igazán. és olyan szép lábaim vannak benne, hogy az csuda! :)) 

tegnap NYERTÜNK!!! :DD Glory MUUUUUU!!! :) éljenek a tehenesek!!! :))) a 24. percben lőtte Roooo az egyetlen gólt, de én úgy sikítoztam... nem akartam elhinni, hogy bement! hogy vezetünk!! idegenben!!! a Chelsea ellen!!! whááááááá!!! :)) ma reggel alig akart hangom lenni. nem csoda. :) végül persze egyedül néztem a meccset, nem mentem le a Grundra, de néztem Strigot a tévében... mint egy kis kobold. :) XXL-es mezben. :) cuki volt. :) azért a végén legalább elmosolyodhatta volna magát, ha már nyert a csapat. :) bezzeg, a nagyfejű cselszkis... pfff... olyan volt, mint ha ki lett volna húzva a szeme szemceruzával. :) éljenek a sminkesek... pfff... :))

szombaton táncolni megyünk Ginával!!! VÉGRE!!! most ő is rá van pörögve, meg én is. igaz, picsoid helyre, de leszarjuk. :) mi a zene és a tánc miatt megyünk. :) fú, már úgy várom!!! :) jó kis dizsi lesz, de szeletelős dizsi. :) szóval jó lesz. :)

pénteken munka után van egy túránk a Tesómmal, a szülői házba. de szombaton már jövünk is vissza, mert 2 hét múlva húsvét, és akkor úgyis 3 napig otthon leszünk. 

munka mellett megy az ismerkedés, oltogatás a neten, főleg focirajongó pasik körében... hátha... :))) engem az se érdekel, ha a Szarsenalnak drukkol az illető. az legyen az Ő baja. :P

ma megyek, és csináltatok szép vörös körmöket. juhuuuuuuuuj!!! vöröset, mert nő vagyok, igazi bombázó (B52-es, amilyennek Viczián Ottó anno megálmodott), meg a Vörös Ördögöket sem árt segíteni ilyesmivel. ;) (volt olyan év, hogy vörös-fekete hajam és körmöm volt, sokáig, miattuk :D)