csütörtök, április 14, 2011

igazi szerencse szerda

volt a tegnapi napom. :D meg ezen kívül jó húzós is. :((
ja, de a kedd estével kezdem. :) jól kikészültem, mire Gina megérkezett, kicsit késett is, úgyhogy szinte egyből indultunk a Grundra. rosét ittunk, ami nem tudom miből készült, de már 1 dl-től berúgtunk. főleg Gina. nekem addigra már minden "bajom" volt. :) 
néhány srác ott volt a bloggerek közül, de nem ültünk le hozzájuk (zavarban voltam, nah), csak melléjük. a meccs jó volt, bár a kivetítés minősége hagyott kívánnivalót maga után. no, azért az egy pohár bor fejenként nem volt elég, ki kellett kérni még egy másodikat is. uhhh... na, attól már tényleg szétestünk. :)
a meccs végén odajött hozzám Strigo, most már megismerkedtünk személyesen. beszélgettünk egy darabig, mondta, hogy várják nagyon a cikkem folytatását. élőszóban is megcsillantottam, hogy nem vagyok ám buta lányzó, még a focihoz is értek, szerintem szimpatikusnak talált. :) meg én is őt! :) egyik közös pontként megjelölhetjük azt, hogy ő is imádta Tevezt a MU-ban, meg én is. :)
ezután nem sokkal hazabotorkáltunk, de még nem akartunk aludni, úgyhogy még egy üveg bort kinyitottunk otthon, meg cigiztünk, meg zenét hallgattunk, meg táncoltunk, meg dumáltunk. éjfélkor feküdtünk le, de nekem valami rémes éjszakám volt, mert nagyon keveset aludtam. ráadásul Gina már reggel 6-kor felkelt Beugrót nézni, én is fel akartam, de csak 7-kor bírtam, ahogy egyébként. főztem kávét, az a biztos. :)

tegnap váratlan üzenet fogadott fb-on. :) a DigiSporttól írtak, hogy én nyertem meg a Lévai Feri-féle CHELSEA ajándékcsomagot. :))) hát ez überbrutál. :)) sikítottam a röhögéstől! :)) egyből bekommenteltem a MU blogba, és feltettem a kérdést: "Strigo, ezt te intézted nekem a múlt héten?" :DDD parádé. :))) kérték, hogy adjam meg a címem, majd postán elküldik. megadtam. erre jön ma a levél, hogy akkora  a csomag (bazzz, mi lesz benne, egy életnagyságú Drogba figura? vagy egy rekesz vodka Abramovicstól? :DD), hogy nem tudják feladni, menjek be érte. jó, bemegyek. viccből megkérdem: Lévai Feri adja át? erre a válasz: "beszéltünk Ferivel, ha ideérsz holnap 3-ig, akkor ő adja át." 
ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! inkább nem, köszi. :) egyrészt kiderülne, hogy tulajdonképpen MU drukker vagyok, másrészt meg még elköpném, hogy mennyire nem voltam megelégedve az odavágó kommentárjával, amit ő művelt ugyebár, szóval jobb a békesség, nem kell Feri. :))) viszont holnaptól tele leszek mindenféle CHELSEA relikviákkal. mennyire vágytam rájuk!!! :))) bazzzzzzzzzz, most nézem, hogy fent van a videó a fb-on, a sorsolásról. és tényleg az én nevem húzza ki!!! és ott látni is, hogy miket nyertem. :))) micsoda pozitív spirál ez, mi??? :)))) fel kéne adnom egy lottót. :)) meg be kéne próbálkoznom a DigiSportnál, szakkominak, újságírónak, szerkesztőnek, BÁRMINEK, csak köze legyen a médiához, meg a sporthoz. :))

és, hozzáteszem, a nyugdíjpénztáras pénzem is napról-napra növekszik. :) mire kiutalják, már nem is tudom majd mire elkölteni. :)) (najó, ilyen veszély nem áll fenn, annyi tartozásom van, hogy még elég se lesz rá)

napközben egyébként rengeteg melóm volt, beindult az új projekt, aminek én lettem a gazdája, és csak plusz munkával jár, plusz pénzzel persze nem. maximum dicsőséggel, ha sikerre visszük. :) mondjuk azért nem adnak kenyeret a boltban, mármint dicsőségért, de hátha csurran-cseppen pár forint mégis. bár már most utálom ezt az új projektet, én azt se bánnám, ha 2 hónap múlva vége is lenne, csak ha sikertelen, akkor az ne az én megítélésemet rontsa a cégnél már megint. pedig azt fogja, de hát mindegy. :)

hulla fáradtan keveredtem haza, Zéhez annyira nem volt kedvem, hogy el nem tudom mondani. szerencsére nem is ért oda, szólt, hogy nem jön. mázli volt ez is. :) 

erőltettem a meccseket még egy darabig, kapcsolgattam a két BL meccs között, de aztán inkább elmentem aludni.

ma délelőtt 10:20 és 10:30 között volt a Tesóm az M1-en, a Nappali adásában. ő képviselte a Minisztériumot. irtó büszke vagyok Rá! :) és milyen vicces, hogy 1 hét leforgása alatt mindketten "benne vagyunk a tévébe' ..." :))) SZTÁROK vagyunk és leszünk, ennyi. :) mondjuk a Tesóm sminkje láthatóan jobban sikerült, mint az enyém a Viasatnál. :))

ja, ma kéne találkoznom a Kéményseprővel. azt mondta vasárnap, hogy ma reggeltől én hívogassam, hogy ne felejtse el az estét. hát persze. hívogatja a tököm. ezzel nálam rossz lóra tett. ha akar velem találkozni, ha tényleg akar, akkor tartsa észben, és hívjon ő. nekem egy percig sem hiányzik a társasága, hogy én azért hívogassam, hogy "ugye talizunk este?" hát nem. én vagyok a nő, én nem hívom. meg oroszlán is vagyok (bár ő is), és nem fogok kuncsorogni senkinek. hát de milyen duma ez már? hogy ő akar találkozni, pláne ő akar szexelni is, és én emlékeztessem erre??? lófaszt. és még finom vagyok. :))
mivel én nem hívom, ő meg elfelejti, így szerencsére a ma estém is szabad, úgysem vágyom semmi másra, mint hogy otthon lazuljak, egyedül. ;)

Zét kérdeztem, hogy holnap este esetleg összefutunk-e. nem ígérte meg, de talán. szombaton meg jön Banya és fotóz. engem. az szupi lesz!!! :))