csütörtök, január 13, 2011

a várvavárt levél

megérkezett Krisztitől. végre tudok róla valamit. el is szégyelltem magam a levele olvastán, és ezennel be is szüntetem a panaszkodást, nyavalygást, sopánkodást. mert nekem tulajdonképpen semmi problémám nincs. a szüleim korukhoz képest egészségesek, van hol laknom, van munkám, a fizetésemből úgyahogy megélek (még fűre is jut alkalmasint, szóval pláne pofám lapos). nincs mondjuk pasim, de ez legyen a legnagyobb problémám jelen pillanatban. meg emiatt aztán kár keseregni. ha volna, akkor meg az lenne a baj.

tegnap már viszonylag korán, fél10-kor lefeküdtem aludni, mégis fáradt vagyok. persze, mert rengeteg alvás hiányzik, amit pótolni kellene, de majd valamikor pótolom. 

ma Ördögsarokban ivászat, kollégákkal, előtte körmözés. csupa izgalom az élet. :))