péntek, január 07, 2011

elaludtam tegnap reggel

de még így is simán beértem. fél8 előtt 5 perccel néztem a telefonomra, hogy na, mi van már, mikor ébreszt? aztán kiderült, hogy elbasztam a beállítást, és nem is volt ébresztés beállítva. fuck. de 8 előtt már úton voltam így is. és még kaját is kutyultam magamnak reggel. zseni vagyok. :)

szerdán este sem jutottam be az orvoshoz, úgyhogy most már bele is szarok. remek, hogy a cigányoknak van ez az egész kibaszott rendelőintézet a nyóckerben. és azok miért este járnak oda? mintha nem ráérnének egész nap. én nem állhatok oda délben, mert dolgozom, este meg olyan sor van, hogy lehetetlenség kivárni. pláne úgy, hogy azt mondja az asszisztens, csak akkor veszi be a kartonozóba a papírom, ha a már beadott kartonos emberek elfogytak. namost, ha addigra letelik a rendelési idő, akkor ott ültem potyára 3 órát a retkes cigányok közt, akik még rámköhögnek és bele is halok. inkább eltakarodtam a Tesómhoz dumizni egy kicsit. amúgy sem fáj már annyira a mandulám. az arcom még igen, de majd elmúlik. egyre jobb egyébként.

a munkahelyen sokat nem teszek hozzá a GDP-hez. csak a legszükségesebb dolgokat csinálom meg, a fennmaradó időben meg állást keresek, önéletrajzot gyártok, motivációs levelet írok, meg ilyesmi. :) mindenki leszophatja a lónak a túrós faszát és ennyi. :DD

jut eszembe, túró. :) megy még a diéta. és eredményes is. edzeni nem voltam a héten, mert örültem, hogy élek a fájdalomtól, meg a láztól. de a jövő héten folytatom az erőltetett menetet. muszáj!! :)

tegnap csak egy kósza, apró mantrát mondtam el, és csak 30 mp-ig küldtem pozitív gondolatokat az adott mantrával kapcsolatban, és bejött!!! nem akartam elhinni!!! :) köszönet érte Barbinak. :) igen, Barbival újra felvettük a fonalat. és ez nagy boldogság nekem. :)))