szerda, január 05, 2011

untam már a

sápadt arcomat, ezért mostanában dobok fel reggelente egy kis hegyipírt, egy kis pirosítót. OJ ma megjegyezte, hogy nem vagyok-e lázas, mert olyan piros vagyok. higgye csak azt, hogy lázas vagyok (ami egyébként lehetséges, mert ráz a hideg egész nap és a fejem is szétmegy). ma amúgy is elmegyek korábban, mert tegnap a köcsög rendelőintézetben nem volt fül-orr-gégész. talán ma délután lesz. hurrá. persze, nem a recepciós tehet róla, de mondtam neki, hogy "oké, visszajövök holnap, ha még élek akkor"... najó, szeretem a műbalhét, meg a nagy parádét, de hát tényleg. minek van egy kerületben egy százemeletes rendelőintézet, ha délután 5-kor nincs ott fül-orr-gégész szakorvos? persze, elmehettem volna a Klinikákra is, de ott meg ügyelet van csak. este ott úgy néznek rám, mint a véres rongyra, vagy órákat kell várnom, mert az ügyeletes orvos vagy ráér, vagy nem. mert persze 1 orvos van 1000 betegre. na, mindegy. talán majd ma... legalább írjon antibiotikumot, hogy lemenjen a gyulladás, mert már annyira fáj, hogy aludni nem bírok. még fájdalomcsillapítóval sem. és azon meg amúgy sem élhetek. a manduláim (most már mindkettő) olyan kemények, mint a kő. :(

az álláskereséssel párhuzamosan a munkahelyemen felpiszkálom a népeket. mondjuk, nem is kell már őket nagyon piszkálni, mert így is ki vannak borulva a körülmények, a bánásmód és a rossz keresetek miatt. többen is mondták, hogy állást keresnek, ráadásul a legjobbak. az parádés lesz, ha majd megfogyatkoznak az opik, nem lesz kivel pótolni őket, illetve a pótlás is mire betanul, meg termelni kezd, az egy csomó idő... háttt... tetszettek volna előbb gondolkodni... be lehet zárni a kapukat szépen, ha itt elszivárog egy pár ember. aztán OJ is gondolkodhat, ha majd rá sem lesz szükség, hogy esetleg jobban kiállt volna az embereiért... 

mindenkinek tele van egyébként a fasza, nemcsak a mi részlegünkön, máshol is. mert itt csak a gyépés ivócimborák vannak megbecsülve, senki más. azoknak dől a lé, meg a hátbaveregetés, a többi meg rohadjon meg. dögöljön éhen. és alázzuk, ameddig csak bírja. 

jelentem, még mindig nem cigizek és nem is okoz nehézséget. sőt, már egyenesen félek attól, ha majd egyszer rá kell gyújtani. :) otthon a dohányzóasztalon van egy dobozban egy szál cigi, teljesen szem előtt, bármikor rágyújthatnék, de nem kell. és tök jó, hogy nem csupa füst a lakás, meg én sem vagyok füstös. élvezem. :) lehet, teljesen le fogok szokni róla? tök jó lenne. :))
emellett nyomatom a fehérjét, meg a C vitamint. ma is grillezett csirkemellfalatokat (én csináltam), meg tojásos körözöttet hoztam ebédre. fehérjebomba. :) eszek hozzá teljes kiőrlésű, magvas kiflit, akkor egy kis szénhidrátot is beviszek. reggelire meg citromos víz volt, és 2 mandarin. :)

idén nagyon egyszerű volt a fenyőfát eltávolítani a lakásból, mivel kb. 34 évnyi hagyományt törtem meg karácsonykor. a szüleim által hozott, összekötözött fenyőt betettem ugyan a tartójába, de szét se bontottam. végig össze volt kötve madzaggal. fel sem díszítettem természetesen. 2009-ben még dobtam rá egy égősort a fára, 2010-ben már azt sem. de mondom, szét se bontottam. minek? szilveszterkor pedig nem énekeltem himnuszt vigyázban állva. sőt, a Picasso kalandjai c. filmet néztem, dvd-ről. leszartam, hogy éjfél van. gondoltam, próbálok újítani, hátha majd ettől lesz jó az újév. :) idén szilveszterkor majd ne felejtsek el beszámolni róla, hogy tényleg jó lett-e. :))

szombaton végre találkozom kettesben Zsófival. már mindkettőnknek nagy-nagy szüksége van a másikra. úgy várom!!!! az egész napot együtt fogjuk tölteni!! a tervünk, hogy május 15-ig ledobunk 20-20 kg-ot, csináltatunk magunkról dögös fotósorozatot, aztán az összes expasinak elküldjük, és persze ennél a hímsoviniszta, diszkrimináns, seggfej cégnél, ahol dolgozom, vagyis a nyomdájában fogjuk előhivatni, hogy mindenki nézzen nagyokat, és csorogjon a nyáluk. mert itt csak a pasik az emberek, és akik még számításba jöhetnek, azok a 20 kg-os, rajzolt szemöldökű, műkörmös, tangabugyi kirakós picsák. hiába dolgozik itt jól valaki, ha van egy kis súlyfeleslege (mondjuk 5 kg), akkor már elküldik, hogy ne jöjjön többet. mert kövér. mintha a borítékhajtogatáshoz sok köze lenne annak, hogy valaki milyen súlyú. istenem. ebből a cégből könyvet fogok írni, de komolyan. ez egy hányinger. ráadásul már megint ennél a gennyes témánál kötöttem ki. utálom. :(

vasárnap a Tesóm szülinapját ünnepeljük szerintem. a 44-et. azért az elég meredek... :S ezt még időbe telik feldolgoznom... :(