péntek, január 28, 2011

azt se tudom

hol kezdjem az elmúlt napok feldolgozását.
elég sok minden történt, vicces dolgok is, meg bosszantóak is, de alapvetően úgy elrohant ez a hét, hogy észre sem vettem. :) mondjuk ezzel nincs semmi baj, szeretem az olyan heteket, amikor hétfőn kettőt pislantok és már péntek is van. :))

nos, szégyen, nem szégyen, kedden nem hívtam fel apukámat a névnapján. egyszerűen nem éreztem, hogy telefonálnom kell, nem volt mit mondanom. szarul éreztem magam utána, főleg tegnap délután, amikor a 70. születésnapját ünnepeltük Abonyban, a Mészáros vendéglőben. totál titokban, meglepiként toppantunk be, a Tesóm meg én. örült nekünk, volt nagy meghatódás, én szinte hazáig bőgtem a kocsiban. 
félelmetes belegondolni abba, hogy egyszer majd nem lesznek... tudom, nem szabad ezen rágódni, de bizony nagyon sokszor eszembe jut. és apu akármilyen is, alapvetően szeretem, és nemcsak azért, mert az apám, és kötelező szeretnem, hanem mert annyira egy ívásúak vagyunk, mi ketten, hogy nem is tudnám nem szeretni. nyilván, egy csomó vonását örököltem, rámragadt, vagy nem tudom, de bírom is a stílusát. az időskori depressziót, meg a "meghülyülését" is értem, valamilyen szinten. ezzel is csak az a baj, hogy anyut bántja. meg minket is persze, de keveset találkozunk vele, viszont anyu mindennap elszenvedője a hülyeségnek. és ez gáz. de talán kicsit most rendeződnek a sorok odahaza. 

szóval kedden csak lazulgattam otthon. én marha lemondtam Barbikámat a fospumpa meccs miatt. úgy bántott a dolog. főleg, hogy másnapra akartuk áttenni, de akkora meg Barbi lebetegedett, szóval a héten megint nem látom és ez olyan szar. :( a meccs egy kalap szart nem ért az utolsó 20 perctől eltekintve, úgyhogy ennyi erővel simán találkozhattunk is volna. őrjöngtem az idegtől. (azért a lényeg, hogy végül győztünk... :D)

szerdán munka után elrohantam aláírni a Viasathoz a szerződést. ebben persze benne volt, hogy semmit nem mondhatok az egészről. :))) itt a blogban sem. :))) de azért majd csöpögtetek olyan infókat, amiket lehet. mert baromi izgalmas lesz ám! 8 napot fogunk forgatni, bentlakásos lesz a történet, fővárosiaknak is egy szállodában kell lenniük, hogy a forgatásokra mindenki ott legyen időben stb. tök izgi. Zsóval már rendesen be vagyunk sózva. :))) ha minden igaz, ma kiderül, hogy mikor lesz pontosan a forgatás, meg egyéb részletek. ezt már nagyon várom, mert az álommelóból is kerestek, éppen tegnap (de nem tudtak elérni, majd talán ma sikerül), és jó lenne a március elsejei belépésig (mármint az új céghez lépnék be akkor) túl lenni a forgatáson. én küldöm a pozitív energiákat, gondolatokat ezzel kapcsolatban, úgyhogy ezen már nem is múlhat. :))

tegnap már 12 előtt itt volt a Tesóm, és indultunk Abonyba, kocsival. apukámat még a vendéglős Mészáros úr is köszöntötte ilyen dumával: "isten éltesse Fiatalember!" :) mindenki elolvadt, hogy a tulaj odajött. :) volt torta, részemről meg volt hányás is. harmadszor a kocsihoz mentem ki (hátha a friss levegő segít), ott dobtam ki a taccsot a hóba. előtte körülnéztem nem lát-e valaki. erre nem a konyhás Marikanéni lesett le a teraszról? én meg szabadkoztam vigyorogva, hogy "nem a kaja szar, csak izé..." na, úgyhogy vicces volt. :)
ajándékot nem is vittünk, mi fizettük az ebédet, meg a tortát, meg hát az volt az ajándék, hogy ott voltunk, meglepisen. :) 3/4 5 körül értem haza, aztán indultam is tovább, mert Zsó tegnap ment szerződést aláírni, és utána beültünk kocsmázni, borozni, dumizni, este 9-ig evett a fene az Ördögsarokban. :)

ma meg ma van. beszéltem FA-val. mondta, hogy a fizumon csökkenteni nem fog, de mivel nincs annyi opi, így azért túl vagyok fizetve, de nem fog lefokozni (és ezáltal vágni a pénzemből), de emelésre se számítsak. cserébe céges szinten mindenkinek úgy kompenzálják az új adótörvény miatti -2000,- Ft-okat (ez engem is érint. ilyen faszán keresek...), hogy adnak fizuemelést, 3000-et, de kajajegyben. parádés. kár, hogy hitelt nem lehet kajajeggyel törleszteni... mondjuk én tudtam, hogy ez lesz, már OJ-nak megmondtam előre. veszek is egy lottót asszem, hátha az is így bejön. :) ja, azért még elmondta FA, hogy hosszú távon tervez velem, de ha esetleg találnék mást, akkor vérző szívvel, de elenged. MUHAHA. én erre csak vigyorogtam, és bólogattam, és biztosítottam arról, hogy persze, azon vagyok, hogy felfejlesszük a létszámot, stb. lófaszt. csak húznék már innen a rákba.

mára punnyadás, hétvégre mittomén mi van kilátásban. leginkább mosás és takarítás. Tesóm győzköd, hogy menjünk sportolni. hát, nem ártana. de nincs erőm. mekkora szardarab vagyok. :((( nade, még lehet, hogy összeszedem magam. :)))