szerda, december 22, 2010

néha megdöbbenek magamon

hogy milyen szinten ki tudok tárulkozni vadidegeneknek. najó, Owen nem egészen az, mert egyrészt képben van velem kapcsolatban, a blogom által, másrészt én is ugyanígy ismerem, harmadszor pedig már nem először találkoztunk. de hihetetlen, hogy olyan szinten ki tudok tárulkozni, és olyanokról beszélni, amiről mással nem, vagy még senkivel sem. áhhh... nyitottságom határtalan. persze nem mindenkit örvendeztetek meg ezzel. ki kell érdemelni. :) 
nagyon jót dumáltunk tegnap, csak kevésnek tűnt. megittunk egy-egy rumos teát (nem volt forralt bor...), és én még fecsegtem volna napestig. :) nagyon szeretek Owennel beszélgetni, még mindig. imádom a képes beszédét (pont olyan, mint OJ ezen a téren), imádom, ahogy rávilágít dolgokra. 

egészen felpörögve értem haza, tévézgettem, semmi egyebet nem csináltam már tegnap este.

a kattogást is befejeztem, már nyugodtabban is tudtam aludni. :) igaz, hajnalban felébredtem, de ennek nincs jelentősége. :) szóval úgy döntöttem, hogy nem kell kattognom semmin, mert semmi értelme, teljesen felesleges. egyrészt, mert ha eddig nem jött össze, akkor ezután mitől jönne, másrészt, még semmi konkrétum nincs, lehet, hogy nincs is szó arról, amiről én gondolkodom.

ma Ginától kaptam egy hűtőmágnest karácsonyra (meg csokit, meg rajzot tőle), amin olyan felirat van, ami tulajdonképpen rólam szól. tehát találó. és éppen ezért szívemnek kedves. ez áll rajta: "Hibrid meghajtású vagyok. Borral és csokival is működök." :) zseniális. :)))

ma már semmi shopping, csak otthon nyugizás. holnap majd még mászkálok, de nem viszem túlzásba. legalább már a melóba nem kell bejönnöm. :) pénteken meg délután tipli anyuékhoz. :) jó lesz. :) kezdem várni a karácsonyt, bár a fenyőfát még mindig nem szedtem szét, de már kitaláltam, hogy hova teszem. szerintem holnap már rá is dobom az égősort.

ah, Zsó cefetül hiányzik. én nem is tudom, hogy bírom ki szilveszterig, amikor majd újra láthatom. :( de akkor majd csapunk egy jó házibulit, vagy elmegyünk valahova pasizni. zsírmágnes. :)))