kedd, november 23, 2010

a tegnapi rohanásban

elfelejtettem néhány Ady Endrén kívüli fontos dologról megemlékezni. bár nála kevés fontosabb van most az életemben, de azért mégse felejtődjön el, hogy tegnap volt egy éve, hogy Zével az első sms váltásunk megtörtént, néhány levélváltás után. ez tavaly vasárnapra esett. tisztán emlékszem arra a vasárnap estére, mert nagyon kellemes érzéseim voltak ezzel a fiúval kapcsolatban. 
aztán a másik, hogy ma van Zé 34. születésnapja. facebookon csak felköszöntöttem. nem bírtam ki. és bár ha jobban belegondolok, rászolgált arra, hogy figyelmen kívül hagyjam, de alapvetően meg tökre nincs értelme duzzogni, vagy haragudni. ami volt, elmúlt, ami megtörtént, megtörtént. kár a múlton rágódni. 
és ma van a születésnapja Vincent Casselnek is, a 44. aki az egyik első számú kedvenc színészem. bármit csinál, imádom. :) 

egyéb? hát... kavarodik a szar körülöttem. pénz- és melóügyileg. a malacperselyem kong az ürességtől, fillérjeim vannak a következő fizuig, és még csak 23-a van... :(

és még egy fontos dolog. Ady Endre: Megöltem egy pillangót c. verse zseniális... ez a vers eddig számomra kimaradt a "szórásból" úgymond. pedig. ezért, hogy Ady születésnapjáról vastagon megemlékezzek, álljon itt eme csoda, és köszönet érte LAndienak. :)

MEGÖLTEM EGY PILLANGÓT

 

                       

Megölök egy pillangót,

Óh, áldott isteni perc,

Szent kéje az ölésnek:

Minden gyűlöletemért

Hal meg e szines féreg.

Ki várja a holnapot:

Igy várja azt a holnap.

Vágjon elé a halál

Minden boldog mosolynak,

Szakadjon meg az erő,

Kezdetén nagy vívásnak,

Ne legyen víg lakoma

Az élet mindig másnak.

Tűz legyen minden arany,

Minden boldog csók méreg.

Szárnyad van, csapkodsz, örülsz?

Hát ezért öllek én meg.

S boldog vagyok, mert öltem.