péntek, november 26, 2010

a nap híre

hogy Csillagász összejött Andival. :))) és már hivatalos!! :) valahogy éreztem én, hogy ez lesz. és tökre örülök neki!! valahogy össze is illenek, meg nem is tudom... mondjuk, ha belegondolok, hogy 1 évvel ezelőtt ilyenkor a Csillagász még nálam "nyomult", meg magyarázkodott, hogy miért tűnt el, meg ilyesmi... 
érdekes, hogy semmi sértettséget, vagy féltékenységet nem érzek. Csillagász tulajdonképpen annyira nem jött be anno, hogy nagyon. jófej, meg haverkodni nagyon jó vele, de nem az én esetem. meg fiatal is hozzám. Andinak viszont pont jó. két idétlen. :) 

a nap másik híre, bár ez már inkább tegnapi hír, hogy Zsó végleg szakított a pasijával. mégiscsak. illetve a srác szakított vele. mert hát szereti, de nem szerelemmel. az meg Zsónak nem kell. amit én meg is értek. úgyhogy még december végéig ott marad, együtt laknak, aztán nagy valószínűséggel, legalább is reményeim szerint, hozzám költözik. átmeneti jelleggel, de minimum addig, míg el bír viselni, vagy amíg jól érezzük magunkat együtt, vagy nem talál valami jó kecót. szóval a szinglipáros összeáll, és együtt fog garázdálkodni Budapest szórakozóhelyein. PASIK!!! RETTEGJETEK!!! :)

aztán mi van még? ja, mégiscsak felregeltem két, eddig számomra ismeretlen, társkeresőre. egyik szar, másik fos. szóval semmi nem változott. és a véleményem sem változott arról, hogy a neten csak a selejtes, defektes pasik keresgélnek. mert ez van. ez ismét megerősítést nyert. úgyhogy rövidre zárom ezeket a tevékenységeimet megint.

tegnap korán lefeküdtem aludni, elég fáradt voltam. a macskával szerelem van, ma meg megyek színházba, megnézni Lackót, meg persze a többieket is. :)

holnap pihi, este Vikiékhez megyek piálni, ha minden igaz. vasárnap megint csak pihi. :)