péntek, november 19, 2010

két feles csúszott

le szerdán Vikinél, de meg is csapott rendesen. :) jó kis csajos dumizást csaptunk. nagyon jól esett (ha szólhatok Viki nevében is) mindkettőnknek. :) pont elértem a buszt, meg az utolsó metrót, így értem haza 3/4 12-re. persze nem bírtam magammal, és még meg kellett néznem a válogatott meccs gólösszefoglalóját, aztán meg még az első félidőt, úgyhogy hajnali 1-kor kerültem ágyba. tegnap meg alig bírtam felkelni. :S

aztán valahogy eltelt a tegnapi nap is. bár azt hittem, sose lesz vége. munka után a Stexben Zsuval találkoztam. úgy eldumáltunk, hogy csak otthon vettem észre, mennyi is az idő. 10-re értem haza. :) még megnéztem a Fábry show második felét, aztán húztam aludni.

ma 4-kor tipli, aztán indulás anyuékhoz. hátha kipihenem magam a hétvégén. :)