szerda, november 10, 2010

egy órával előbb

felébredtem, mint kellett volna, ma reggel, és beindult az agyam. megint Zé jutott eszembe. hogy milyen jó volt vele csókolózni (főleg nyitott szemmel. imádtam, hogy egymás szemébe néztünk közben... és hogy néztünk egymás szemébe!!! jujjj... még most is kiráz a hideg tőle... a huncut szemeibe...). és hogy milyen szar, hogy most már nem engem csókol. meg hogy még mindig nem értem, hogy mi volt a baja velem. hogy csak a felszínessége, csőlátása, vagy tényleg egy szar jellem vagyok. szarul adom elő magam, szarul bánok az emberekkel... nos, ezen pörgedeztem még a buszon is, szóval szép napom van.
ma van Zsó születésnapja, kapott ajándékokat. pénteken meg iszunk. :) az lesz az utolsó napja a cégnél, és a szülinapját is meg kell ünnepelni. :)
én csak 9-ig tervezem ezt a programot, mert utána Csillagásszal és Andival bulizok az Almássy téren. már éppen ideje lesz egy kis feszkót kiadni magamból, mert az aztán van. vagy csak az van, néha úgy érzem.

elegem van a munkámból. ebből a szakmából már megint. nem akarok többé emberekkel foglalkozni, nem akarok többé senkinek a főnöke sem lenni. nem akarom ezt a kurva melót csinálni tovább. az a legszebb, hogy semmi máshoz nem értek (bár papírom elég sokmindenről van), ráadásul nyelvet sem beszélek, úgyhogy sanszos, hogy ennél a cégnél fogok megrohadni, vagy egy gyenge pillanatomban kirugatom magam és éhezek otthon. nem tudom. tök elegem van mindenből.

több, mint 3 hónapja nem voltam fodrásznál, nem telik semmire. pasit nem láttam közelről másfél hónapja, de akkor is minek. hát szép. remek kis nap ez. 

mindegy, nem nyavalygok. legalább Zsó kedvét ne rontsam el. bár azt mondja, nem tudom elrontani. :) de hát mégiscsak az ő szülcsinapcsija. :)