hétfő, augusztus 16, 2010

vissza kell szereznem

azokat az olvasókat, akiket a 2 hetes hallgatásom alatt elveszítettem. vagy mindenki szabin van? :) alig olvasgat valaki... mondjuk vannak érdekes találatok a blogomra, de hát azok mindig vannak, cserébe azért ez így elég kevés. 

nem meséltem, hogy a szülinapom miként telt. viccesen. :) otthon ültem, vettem egy üveg pezsgőt aznap a boltban, azt megittam, be is rúgtam rendesen, meg persze lazultam. nem volt rossz, főleg, hogy én akartam így. ilyen szülinapom egyébként még talán nem is volt. hogy nem találkoztam senkivel, nem hogy bulizni nem mentem, vagy nem volt ünneplés, hanem tök egyedül töltöttem mind a 24 órát. ezt is ki kell próbálni valamikor. :) majd jövőre bepótolom. vagy nem. mittomén, akkor mire lesz majd igényem. :)

az első munkanap, a szabi után, rémes persze. nehéz visszaszokni. najó, nem szakadok meg a munkában, de lassan telik az idő. meg álmos is vagyok. vasárnapra is alig aludtam (4-5 órát kb.), tegnap meg éjfélkor még forgolódtam, úgyhogy hulladék vagyok. este meg még meccs 9-kor... addig szerintem alszom egyet. :)

és ma nem nyitottam meg az indexet. mekkora jófej vagyok! sőt, a rádiót is direkt úgy kapcsoltam be, hogy a 7-es hírek végén, a fél 8-as hírekig. pont nem hallottam semmit. és nem is hiányzik. egyszerűen nem érdekel a világ. saját magam érdekel, meg a hozzám közelállók, de itt be is van fejezve. inkább olvasgatom az NSO-t, meg az NST blogot, ha már annyira olvasgatni akarok. nem kell politika. nem kell közélet. 

szeretnék egy új telefont. már megint. :( a mostani 1 éves, az előző több, mint 4 évig szolgált (aztán még Zét is szolgálta egy darabig), és nincs is semmi baj, de beleszerettem egy SE Xperia X10 mini pro telefonba. főleg a qwerty billentyűzet miatt. mert azzal akár blogolhatnék sűrűbben, vagy többször kéznél lenne, hogy megosszam a gondolataim másokkal, pl. a blogomat olvasókkal, vagy bármi. már arra is jó lenne, hogy csak magamnak leírjam, amit szeretnék, hogy ne kelljen jegyzetfüzet (Ozorára megint vittem), vagy ilyesmi. leginkább, hogy minden megmaradjon. (ja, pénzem az nincs rá persze. reménykedem egy vastagabb születésnapi borítékban, amit a szüleimtől kapok és bár igazából rezsire kéne költenem, de hát a szülinapi ajándékomat már csak nem arra költöm, hanem magamra... pfff...)

ugyanis annyi gondolat jár a fejemben, folyamatosan, hogy lassan ez már követhetetlen. a legjobbak, a legértékesebbek sokszor elvesznek, pedig... pedig akár még egy jó Goldenblogos eredményem is lehetne, ha tényleg mindent megosztanék. najó, persze az is lehet, hogy sokan el is fordulnának tőlem... hát nem tudom. lehet, hogy nem jó ötlet minden gondolatomat a nyilvánosság elé tárni? :)
majd legfeljebb csinálok egy új blogot, ahol tudok vadulni. :) ez megmarad webnaplónak. :)