csütörtök, augusztus 19, 2010

de kár volt

elküldeni azt a kurva sms-t kedden este. picsába. :( 
mi a faszért vagyok ilyen hülye picsa???
egyértelműen nem kellek neki, akkor meg mi a faszra töröm már megint magam? hogy unom én ezt az egészet már. 
pedig ha meglátom a fotóját, már nedves a bugyim... meg egyébként is annyira, de annyira bírom. de minek??? semmi értelme tovább húzni-vonni ezt a rétestésztát. soha nem lesz közöttünk olyan kapcsolat, amire én vágyom. soha. 
elbohóckodunk együtt, kielégíti a szükségleteit, amikor azok rátörnek, aztán ennyi. 
én tudom, hogy bír, meg szeret is, mint embert, de ennyi és nem több. ez nem szerelem, ez nem lángolás, ez nem együttjárás. és soha nem is lesz az. barátságnak sok, de minden más egyébnek kevés.
igazából a valódi barátság keretei között kéne tartani az egészet. ha tudnám. ha bírnám. ha tudnánk, ha bírnánk. mármint ott tartani.
megint csak az lesz a megoldás, hogy ne találkozzunk. mondjuk, az elmúlt 3 hétben kétszer aludtunk együtt, semmi több. ha most ki tudnék tartani, hogy ne keressem, vagy ne reagáljak, ha ő keres, az lenne a legjobb.
véget kell vetni a szenvedésemnek, mert ez így nem mehet tovább. ki kell törölni az életemből, nincs mese. máshogy nem léphetek előre. 

istenem, de ha legalább lenne valaki más... áhhh... az összes szájbakúrt netes társkeresőn olyan a felhozatal, hogy egyszerűen nem találok szavakat. RÉMES!! biztos nekem magasak az igényeim, de nem vagyok hajlandó lefaragni belőlük. akkor inkább leszek egyedül. kurvára nem érdekel.

ah, a macskával annyira jól elvagyok... :) komolyan mondom, az antiszoc énem annyira kezd kifejlődni, hogy az hihetetlen. van egy pár ember a környezetemben, akikkel hajlandó vagyok fecsegni, kommunikálni, a többiekkel viszont nem. egyáltalán nem. csak a macskával. :) meg kutyákkal beszélgetek az utcán, és hasonló dolgok fordulnak elő. lehet, hogy agyamra ment az egyedülélés, nem tudom. egyébként jól viselem. :) szóval nincs semmi befordulás, vagy önmarcangolás, otthon állandóan vihogok a macskával, meg igazából mindenen vihogok. a melóban is könnyesre röhögöm magam simán, egy szar vicctől is. szóval nem vagyok összetörve, egyszerűen csak nem vagyok kíváncsi senkire. 

pasikra meg főleg nem. mindegyik monnyon le a gecibe! :D