kedd, augusztus 17, 2010

tejet nem adok

többé a Macskának. vagy jobban átgondolom... tegnap kedveskedni akartam neki egy kis bolti tejjel, örömmel meg is ette, sőt, repetázott is, aztán este az ágyban már elég durva szagokat eregetett magából (konkrétan kétszer is arcon lőtt egy galambbal), aztán hajnali 5-kor, mikor felkeltem pisilni, beletenyereltem a hányásába. lenyűgőző.
nem csak hányt, fosott is. de mindenfelé. ehhh. feltakarítottam, aztán visszafeküdtem aludni, de persze már nem bírtam, úgyhogy most megint alig látok ki a fejemből. 
pont azon gondolkodtam este, hogy a boltban kapható tejeknek mennyi köze van a tehénhez, és arra jutottam, hogy biztos van valami, ha a Macska megeszi. cserébe viszont készrevágta a gyomrát. szegénykém. reggel mondjuk már nem volt baja, máskor, ha éjszaka hány, akkor reggel enni sem kér, csak kóvályog. de most már ott toporgott a lábam alatt, hogy éhes.

ezen kívül extra dolog nincs. a tegnapi meccsen közepes játékkal győztünk 3:0-ra. az ellenfél beállt védekezni, szinte végig egykapuztunk. :)

Zé még mindig nem jelentkezett, én sem kerestem. 

a hétvégét a szüleimnél fogom tölteni, péntek reggel indulunk, kihasználjuk a 3 napos ünnepet.