szerda, augusztus 18, 2010

tovább gondoltam az

előző témát és hát azért vannak aggályok...
hiszen Zé nem akar engem. mármint kapcsolatnak. "barátnőnek". vagy nevezzük bárhogy. akkor meg miért is erőlködök én a megértéssel, a türelemmel, összecsiszolódással?
ráadásul mi van, ha becsajozik? akár éppen most, ebben a pillanatban, egy erdélyi menyecskével... vagy van már valami folyamatban, amiről én nem tudok...

no, mindegy. ezen én egyedül hiába agyalok, megoldani úgysem tudom a kérdést.

sebaj. ha nem neki, akkor majd másnak leszek a csini barátnője. :) a dévaj szexistennő. (majdnem azt írtam, hogy szaxistennő... hiszen szaxiban is jó vagyok... :D)

a legnagyobb probléma, hogy kurvára ráérek. gondolkodni is, meg netezni is. na, ez a baj. :) sajnos könyvet nem hozhattam be olvasni, de majd hétvégén lefoglalom magam jól. már megvan, hogy mivel: Révész Béla: Ady trilógiája c. könyvével. kikészítettem az ágyam mellé, néha beszagolgatok az antikvár könyvbe. 1936-ban adták ki. de van ám 1913-as kiadású Ady könyvem is. :) gyűjtök mindent, ami Ady és régi. :)

meg az antikvár könyveket is úgy általában... imádom őket. :)