péntek, május 25, 2012

szerencsére nemcsak én

vagyok hulla készen ma estére, hanem Balu is. így holnapra elnapoltuk a találkozást.

Könyvelő szerda óta nem hívott, nem keresett semmilyen formában. én sem őt. remélem, ennyi volt. :)

a Bőgős sem jelentkezett, de nem is maradtunk semmiben, nem is voltak elvárásaim ezzel kapcsolatban.

új pasi nincs a láthatáron, a keresgélésről is lekattanok most egy kicsit, mert biztos vagyok benne, hogy anélkül is meg fog találni az, aki meg akar, akinek meg kell. :) a "görcsös" keresgélésnek úgysincs értelme, meg jól nem szokott elsülni soha. inkább csak teszem-veszem magam, építem magam, tunningolom magam, aztán majd lesz valami. :)

a hétvégén chilis babot főzök, meg csőben sült karfiolt, az jó lesz. :) most ezeket kívánom. :)

jó pihenést mindenkinek a 3 napos hétvégére. :)