szerda, május 16, 2012

egy nappal előbb

érkezett Vérnénnye, mint vártam. illetve várta a franc, csak sejtettem, hogy mikor jöhet, és azelőtt jött. hurrá. :S ma hajnalban arra ébredtem, hogy nagyon fáj a hasam. hogy utálom én ezt. :( most is egész nap érzem, de csak azért sem veszek be gyógyszert. kemény vagyok, kibírom. :) 
de legalább már értem, hogy miért voltam olyan levert az elmúlt két napban (és nemcsak a Shitty miatt), meg már értem, hogy miért voltam überdurván szénhidrátfüggő az elmúlt napokban. najó, mondjuk ez állandó szinte, de az utóbbi 3-4 napban sokkal erőteljesebb lett az igényem minden szénhidrátformára.

már látom, hogy mi fog kimozdítani a posványból, mármint arra gondolok, hogy mitől fogok végre elindulni futni. fura motiváció lesz, annyi szent, de már látom előre, hogy az sokat fog lendíteni rajtam. :) meg úgy egyáltalán, az egész életemen, létezésemen, szokásaimon. 

újfent megy a kavar bent a szabadságokkal. megmondtam, hogy én akár hajlandó vagyok felmondani is azért, hogy elmehessek Ozorára, ehhez tartsa magát mindenki. ennek örömére el is küldtem az önéletrajzomat egy helyre. nem fogok én itt ezen (és egyéb faszságokon) agonizálni, az tuti. majd megtudják akkor, hogy milyen, ha nem vagyok itt. mármint hosszú távon. alapvetően szeretek itt dolgozni, a kollégákat is imádom (legalább is a 90%-ukat, ha teljes céges szinten nézem), de elég volt. különben is, megvan a jegyem Ozorára, olyan, mintha befizetett utam lenne, ráadásul március óta, nehogymár valaki májusban beleköpjön a levesembe. 
amúgy is itt szopok egész évben, idén még csak 2 napot voltam szabadságon (az egyik napon semmit nem pihentem, nem is magam miatt vettem ki, a másikon meg begyulladt szemmel fetrengtem otthon), ez a 2 nyomorult hét, 10 db munkanap lesz, amit idén SZABADON tölthetek el. nem hagyom, hogy ebbe bárki is belekontárkodjon. ahhh... milyen szép lenne már addigra lekoccolni valahova... :)) természetesen új helyen is csak olyan kikötéssel kezdenék, hogy augusztus első két hete részemről off. 

este nagyon meglepődtem, hogy Andor és Pít ment haza. azt hittem Noémiék esnek ki. érdekes volt a választás, leginkább számomra semmi nem utalt erre, hogy őket kéne választani, vagy hogy egyáltalán őket fogják választani. én Rolandékat tettem volna ki, hogy kavarodhasson még a szar a végére, bár persze így is fog kavarodni rendesen. :) Noémi meg egy kétszínű hülye, buta picsa. undorítóan viselkedik és direkt kavarja a szart Edina és Anikó között, és persze mindkettőnek azt mutatja, hogy hú, de nagy barátok, pedig. 
hát igen, az életben zajló dolgok kicsiben zajlanak az ÉH-ben. az ember azt hiszi valakiről, hogy a barátja, meg hogy vele van, aztán kiderül, hogy ellene, vagy legalább is hazudozik gátlástalanul. 

basszus, a hétfői randit e-mailben mondtam le, és a srác nem olvasta el, és ott várt 40 percig. tiszta gáz. most már muszáj lesz találkoznom vele, de már csak a jövő héten, mert hétfőn megyek fodrászhoz, és annyira undorító sárga (szőke) a hajam, hogy én már így nem randizok senkivel. Balu zaklat levélben, hogy miért tűntem le, hogy ugye nincs semmi baj. nem is válaszolok neki. be vagyok rá rágva konkrétan, úgyhogy ennyi. velem ne szórakozzon. 

2-től megbeszélésen leszek. egyetlen jó benne, hogy SAti is ott lesz, de tutira szét fogom unni az agyam. ráadásul lehetséges, hogy 6-ig eltart. parádés. még jó, hogy 5-kor lejár a munkaidőm. pfff... ja, de Ozorára nem mehetek. áhhh... na, mindegy, nem is pörgök ezen, inkább még eltolok egy blázt, oszt ennyi. :)