szerda, május 23, 2012

ha valaki követi

​twitterem, akkor már értesülhetett róla, vagy legalább is sejtheti, hogy megvolt tegnap a randi a Könyvelővel, cserébe nem maradéktalan az örömöm. :(
az Astorián találkoztunk, a Mekiben. ő már ott várt, éppen a kávéját kevergette. aztán hozott nekem is egyet. beszélgetni kezdtünk, én igazából tényleg nem szántam volna rá többet, mint 1 óra, de ő nem hagyta. 
és hogy mi volt a baj vele? 
- raccsol és hadar. alapjáraton. így elég nehéz a kommunikáció.
- a fogsora rettenetesen ápolatlan, egyszerűen undorító volt. ha arra gondolok, hogy esetleg meg kellene csókolnom, azzonnal hányingerem lesz.
- fillérbaszó. ezt nem tudom máshogy mondani. pl. azzal büszkélkedett, hogy van a közelben egy hely, ahol két jéger 750,-, míg máshol 800,-. most komolyan, 50,- azaz ötven magyar forinton baszakodik? meg még egy csomószor előkerült a pénz, hogy ő mennyiér bérel lakást és irodát, meg a fizetés, meg ilyenek. nem beszélünk ilyenről az első randin, szerintem nem illő és nem odavaló. mondjuk annyiból jó, hogy beszélt róla, hogy kiderült, mennyire nem nagyvonalú. sőt, leginkább egyéb témája sincs, mint hogy mennyit tud ezen/azon spórolni. ez meg engem halálba idegesít.
- kicsit túl "vidéki"-nek tűnik. ez a pénzes dolog miatt is, meg úgy egyébként is. érdekes figura.
- 2 évvel fiatalabb nálam, tehát nem a stramm 40-es...

pozitívumok (mert azért azok is voltak, minden fent említett negatívum ellenére)
- a zenei ízlésünk szinte teljesen megegyezik
- el van tőlem ájulva, külsőleg és belsőleg egyaránt. értékeli a karrieremet, amit eddig elértem. értékeli az eszemet, a tudásomat, a tehetségemet. le nem tudta venni a szemét rólam, hol a melleimet bámulta, hol az arcomat vizslatta. tetszett neki, hogy állandóan mosolyogtam. (mit tehettem mást? hiszen legszívesebben sírtam volna, mikor megláttam... :S)
- szereti a focit, ugyan Juve drukker, de legalább.
- nincs baja a dohányzással, ő ugyebár pipázik néha, és értékelte, hogy engem a pipa nem zavar, sőt, örömmel szagulgattam, mert nagyon finom illata volt annak, amit szívott. nincs baja a mariskával sem, bár ő nagyon-nagyon-nagyon ritkán kerül közelebbi kapcsolatba vele.
- szeret táncolni, bulizni
- van kocsija
- szeret kirándulni, jönni-menni (bár biztos skótban nyomja ilyenkor is)
- vidéki (Kaposvár környéke)
- saját vállalkozása van
- halak jegyében született, ez persze rögtön a Bőgősre enged asszociálni és kellemes emlékeket ébreszt
- egy csomó dolgot hasonlóan látunk/gondolunk
- miután elváltunk, szinte azonnal küldött sms-t, hogy mennyire örül, hogy végre tudtunk találkozni (illendőségből válaszoltam rá, pedig nem volt kedvem)
- vékony, de a sok bicajozástól izmos a lába, tehát nem ropiember, de vékony :)
- nem hülye ember, saját vállalkozást vezet, mérlegképes könyvelő, pl. saját maga írta a könyvelő programját, amivel dolgozik

elsétáltunk a Duna partra, ott ücsörögtünk, beszélgettünk, aztán vissza az Astoriára. ő ott lakik, én meg a buszomra ott szálltam fel. persze, míg vártam a buszt, beállt egy villamos, és ki ült rajta? a legfőbb Megbízónk egyik embere. belül nagyon röhögtem. :) titkosban köszöntünk egymásnak és ennyi. a Könyvelő szerintem észre sem vette. kicsit ciki volt, mert ez a srác amúgy nem egy csodálatos jelenség. olyan testalkata van, mint Zének, csak picit magasabb talán. de a feje... hát az elég érdekes. most valami bajuszt, meg némi kecskeszakállt növesztett magára, ami még kevésbé teszi vonzóvá. a kopaszodása tulajdonképpen nem is érdekel. de annyira sovány, hogy az arca nagyon beesett, és ettől inkább ijesztő, mint vonzó. (képen persze nem ilyen volt) és ez a csaj meg látott vele... majd biztos kérdezi. illetve nem biztos, de vicces volt. igyekeztem messzire állni a sráctól, hátha nem tűnik úgy, hogy együtt vagyunk. :) (genyó vagyok, mi?)
persze Könyvelő már szövögeti velem a terveit. hogy majd idemegyünk, meg oda. nem mondom, hogy szar lenne együtt szórakozni menni, hiszen van kocsija, így a szabadtéri, vidéki goabulik egyértelműen meg lennének oldva, ráadásul nem iszik, nem cuccol, vagyis én bármit szabadon csinálhatnék, és még élvezi is a bulit/zenét. de hát egyrészt ha pasival vagyok, akkor nem tudok pasizni, másrészt ezzel a pasival én nem jelennék meg emberek között többet. harmadszor pedig: nem lennék képes hozzáérni. egyáltalán nem kívántam meg. és istenemre mondom, nem rajtam múlott! próbáltam keresni, kutatni valami olyat benne, ami elég lehet a szexhez, vagy legalább csókhoz, de nem találtam. most majd kezdhetem leépíteni, mert ő biztosan fog még hívni. (fú, mekkora arcom lett) és hát persze, menjünk bulizni együtt, de annak úgyis az lenne a vége záros határidőn belül, hogy közeledne hozzám, mármint testileg, és akkor megmondani, hogy off, az még nagyobb gáz. :(

na, ennyit a Könyvelőről. :)

tegnap este 8-ra értem haza, nyilván nem volt már erőm semmihez. így nem vettem meg a másik szandit se, amit akartam, és nem is takarítottam. így ma a Bőgőst nem viszem fel magamhoz. bár már jelezte, hogy szívesen jönne, de felejtős, ekkora kupiba felvinni. és annyi időm meg nem lesz ma munka után, hogy nemcsak magammal, a lakással is elkészüljek. 

amúgy meg ez egy ilyen hét. nemcsak a pénteki lakásavatót, hanem a holnapit is lemondták. ez egyrészt azt jelenti, hogy nézhetem az ÉH döntőt élőben, másrészt meg a péntekem szabad, szervezhetek valami szexelést arra az estére, és van is jelentkező. mégpedig Balu. igen, tudom, nem erről volt szó. mármint a részemről. de a társaságában lenni jó, ha meg még a szex is jó lesz, akkor miért ne? legalább feltölt egy kis energiával. :)

ÉH. Anikó teljesen korrektül választott, és nagyon undorító volt, hogy Krisztián és Dávid is pénzért ment vissza. teljesen megértem, hogy ezért Omart választotta. vannak már hírek, hogy végül ki fog nyerni, nyilván ez sejthető már most is. nem, nem Anikó, ennyit segítek. :)
a Pandora is érdekes volt, az előző széria játékosai próbálták felnyitni Edina és Levi szemét, de hát nem nagyon sikerült. Roland és Szöcske meg annyira egyszerű, mint a kettes lego, erről több szót nem is ejtenék. na, visszajött az Ostoba Noémi. egyből össze is nőttek Omarral. érdekes páros. Omart sokkal jobb fejnek tartom, mint hogy egy ilyen ostoba picsával összeálljon, de akkor ezek szerint bele sem kell többet képzelni, mint ami. mindenesetre jól elvannak együtt, és ha nekik jó, akkor nekem aztán tökmindegy. :)
ahogy bejátszottak részleteket az első szériából, már kezdem sajnálni, hogy azt nem néztem. nem is gondoltam, hogy ott is ekkora drámák voltak. ha lesz időm, bepótolom utólag. vagy inkább várom az ÉH3-at ezerrel. :)
ha lenne 30+-os verziója, még jelentkeznék is. :)

a Viasat6 nagy dobásra készül. legalább is szerintem. az EB szüneteiben csajok rúgnak majd büntetőket a V6-on, ami azért tűnik jó húzásnak, mert amúgy is egy pasis csatorna, és bár az EB sok pasit elszipkáz 1 hónapra a V6 elől, ezzel azért oda tudják csábítani őket mégis. meg engem is. :) foci és szép csajok. mi kell még? :O

amúgy meg szép vagyok, jól vagyok, csak az eső állna már el. :)