hétfő, május 14, 2012

kurva nagy pofont

kaptam tegnap az élettől. nem is értem, hogy mivel érdemeltem én ezt ki. basszameg, a kezemben éreztem a trófea fülét, aztán jött két kis bugyikékmezes majom, és kicsavarta belőle. pedig már elképzeltem, vizualizáltam azt, hogy én majd ma milyen cuccban, az összes MU-s szerelékemben, megyek ki az utcára, ehhez képest csak a táskám volt nálam, a többit nem szedtem elő. nem azért, mert szégyenlem a dolgot, mert a MU megtette a dolgát, megszerezte a 3 pontot tegnap, de sajnos a Shitty is. a QPR-nak meg külön gratulálok, mert szerintem amikor megtudták, hogy a Bolton ikszelt, és így ha kikapnak, akkor is bentmaradnak, egyszerűen beengedtek 2 gólt, oszt kész. persze ez a majom Barton a főkolompos, akinek a kiállítása miatt 5 percet hosszabbított a bíró. ami ha csak 3 perc lett volna, akkor a MU a bajnok. tudom, túl sok a ha, de ez most geciszarul esett. nagyon-nagyon beleéltem magam abba, hogy mégis miénk lehet a bajnokság, és ehhez képest az utolsó percben nem lett belőle semmi. persze, nem itt ment el az egész, mert ugyanez a MU szórakozott el 8 pontos előnyt tavasszal, de hát a remény hal meg utoljára. ja nem, a rock'n roll. :) szóval reménykedtem, hittem benne, és mivel a Shitty meccsét tolták a tv-ben, én csak azt mantráztam a QPR-nak, főleg mikor már újra vezettek, hogy "védekezzetek!!" ezt mondogattam magamban, és hittem benne, hogy meglesz (azt azért látnod és hallanod kellett volna, amit a QPR második gólja után műveltem. kb. 10 percig tomboltam önkívületben és üvöltöttem, és sikítoztam). aztán elvették a képet, én a MU-ra kezdtem figyelni, aztán mire visszakapcsolt a digi, már késő volt. Haraszti Ádám belerekedt az üvöltözésbe, annak is a gúnáros annyát, hogy a Shittynek drukkol, aki a fél SzArsenalt felvásárolta a nyáron... nevetséges. 

no, ez volt tegnap, meg az, hogy ezután szénhidrátba folyottam a bánatom.

szombaton meg masszív fetrengés, meg olvasás. ja, meg vasárnap is olvastam. először átrágtam magam a Hét év Tibetben c. könyvön. konkrétan nem tudtam letenni, annyira jó volt. utána meg egy másik, Tibetről szóló könyvet olvastam tovább (már régebben elkezdtem), mert annyira szomjúhoztam még a tibeti infókra, történésekre, leírásokra. na, ebből van még 150 oldal, szerintem ma azt is kivégzem. :)
újra rákaptam az olvasásra, ami azért jó, mert legalább nem butítom magam szar filmekkel, sorozatokkal. meg egyáltalán semmivel.

szóval nem lett a takarításból semmi, ami nem is meglepő, de leszarom. :) az olvasás most nagyon jól esett! :)

egyre közelebb vagyok ahhoz, hogy eljárjak futni. tudom, régóta mondogatom ezt már, de most már tényleg alakul a dolog bennem, érik egyre inkább az elhatározás, illetve az első lépés is lassan, hogy elinduljak. legközelebb majd csak akkor beszélek erről, ha az első futásomon túl vagyok, ígérem. ;)

a Marcus Miller koncertre végül a Bőgőssel megyek. csak azért is! :) ha olyan passzban kap el, még lehet, haza is viszem és szexelünk is. ki tudja? :) élem az életem, és ha ez fog jólesni akkor, abban a pillanatban, hát én nem fogok hezitálni. ;)

amúgy ma lenne egy randim, de semmi kedvem hozzá. pedig elsőre szimpatikus a pasi, csak ma annyira szar kedvem van a MU miatt, hogy igazából emberekkel nem nagyon akarok szóbaállni, nemhogy randizzak. úgyhogy szerintem lemondom. :( oszt ha keres még, jó, ha nem, akkor úgyis jó. :)

ami meg egész hétvégén rágott, az Ozora. hogy mi lesz, ha nem tudok elmenni szabira, mert nem engednek el. én nem is tudom. akkor felmondok... kb. ezt tudom elképzelni jelenleg. nagyon ki tudok borulni, ha arra gondolok, hogy idén nem mehetek, vagy nem annyi időre, amennyire én szeretnék. komolyan képes lennék emiatt felmondani. nekem ez mindennél fontosabb! hülye vagyok? az. tudom. :S