hétfő, május 21, 2012

életében először felhívott

maga Balu, személyesen. legalább is így sejtem. viszont szombat hajnali fél 4 volt, amikor csörgött. azt hittem álmodok, hogy zizeg a telefon, de nem álmodtam, mire ránéztem, akkorra abbahagyta a csörgést. no, nem mintha akartam volna beszélni vele, inkább csak meglepett, hogy hívott. akármiért is. most azért rákérdeztem, hogy wtf. :) azt mondja, fogalma sincs, hogy miért hívott, de már nem volt szomjas egyáltalán. és persze ma vagy holnap ugorjak fel hozzá. pfff... 

szombaton Amikámmal találkoztam, meg egy kedves barinőjével, aki angyalkommunikációt és csakramérést, elemzést, energia adást csinál. az angyalkommunikáció kicsit nevetséges volt, még jó, hogy pénzt nem kért érte, egyébként viszont durván belelátott a fejembe a csajszi. adott néhány nagyon jó tanácsot, amit már más is mondott, csak eddig valahogy nem akart eljutni a tudatomig. 
pl. hogy legyek lágyabb, még lágyabb, még nőiesebb. és minden megnyilvánulásomban figyeljek erre. akár a hanglejtésemnél, akár arra, hogy nem káromkodok, meg hogy nem tudok mindent jobban egy férfinél, vagy egyáltalán, hogy nem tudok mindent, akár egy pohár megfogásánál is figyeljek a nőies mozdulatra. meg hogy járjak kozmetikushoz, manikűr, pedikűr, meg miegymás, mert megérdemlem. igen, de annyira nincs energiám ezekhez. ja, meg hordjak nőies cuccokat, de ne túl vadakat, hanem lágyítsak magamon, hogy ne riasszam el a pasikat. ebben is van igazság, természetesen. 
még mielőtt elindultam volna Amihoz, befestettem a hajam. jó piros lett. leginkább Pumuklis. ma meg elmegyek és levágatom. találtam 2 fotót olyan hajról, amit idővel én is szeretnék. ezek a rövid kategóriában lányos hajak. nem akarok már 2 cm-es, vad rőzsét, bár a színe most elég brutál, de ezen is fogok finomítani. inkább valami lányosat, nőieset. 
Amitól hazafelé, a nőiesedés jegyében, beugrottam szolizni, picit oda is pörköltem magam. :) 
aztán vasárnap megszállt az ihlet, és vettem magas sarkú szandált, majdnem kettőt is, de majd holnap veszek még egyet. :) meg két nyári ruhát, illetve az egyik ruha, a másik csak egy szoknya. alig bírtam kijönni a turkálóból, annyira belejöttem a próbálgatásba, válogatásba. :) nem ismertem magamra. :) én, aki utálok vásárolni, bevisz 100 cuccot a próbafülkébe, és próbálgat. :) 

az anyaloknál rákérdeztem a barátaimra is. illetve a 3 "alap" barátnőmre, a 4-nél valahogy nincs kérdés. és hát igen elgondolkodtató válaszokat kaptam. :) meg úgy érzem, rá is tapintott a lényegre. :)

szombat délelőtt felhívott az a faszi, akivel hétfőn találkoztam volna, de lemondtam. Könyvelő. ez lesz a neve. :) no, hát kiderült, hogy nagy Coronita-járó ember, ráadásul tisztán nyomja, ami külön művészet, mert hogy a zenéért jár oda. és hogy van-e kedvem vele elmenni vasárnap. no, akkor még volt is kedvem, de aztán ez az angyalos beszélgetés, meg a csakramérések eredménye elgondolkodtatott, hogy biztosan érdemes-e, kell-e ez nekem. így végül vasárnap délelőtt hiába hívott kétszer is, nem vettem fel. inkább elmentem vásárolni, mert igazából normális ruhám se volt, amiben a Coronitában meg lehetne jelenni. bár Ami szerint nem tudnék alulöltözni, na de mégis... :) ez nekem kevés. :) meg úgy gondoltam, hogy inkább kávéznék valahol ezzel az emberrel előbb, aztán mehetünk bulizni is, én nem bánom. persze most ezzel a "nem vettem fel a telefont" sunyiskodással lehet, hogy elvágtam magam nála, de azért teszek még egy kísérletet, hátha nem. :) 

szombat este BL-döntő volt. az nyert, akinek nyernie kellett. a Bayern azt hitte, hogy nyert, aztán '99 kísérteni kezdett, és a végén nem nyertek. megjegyzem, a Chelsea már baromira megérdemelte azt a trófeát. és szép jelenet volt egyrészt az, hogy az edzőt küldték előre, a díjátadásnál, másrészt pedig, hogy Drogba Abramovics kezébe nyomta a kupát. hiszen neki kellett már annyira, de annyira. szóval jó helyen van az ott, náluk. jövőre úgyis mi nyerünk, egyrészt, másrészt meg a lényeg, hogy a Barcelona le lett taszítva a trónjáról. a többi nem számít. :)

vasárnap este, én hülye, betoltam 8-kor egy energiaitalt. még a BL-döntőre vettem, de az annyira izgi volt, hogy nem került elő. szóval betoltam, 22:30 körül leragadó szemekkel mentem ágyba, majd valamiért felpörögtem, és hajnali 2 után bírtam csak nagy nehezen elaludni. reggel zokogtam. majdnem kértem megint szabit, de tudtam, hogy oktatások, meg interjúk lesznek, nem tolhatok ki OJ-val. úgyhogy bejöttem. és hogy miről álmodoztam az ágyban? hát a Bőgősről. konkrétan arról, hogy majd szerdán a koncert előtt, alatt, után hogyan fogom elcsavarni a fejét és jól megszexeltetem magam. :) elképzeltem, hogy bemegyünk a rokiwc-be, és ott esünk egymásnak, vagy valami ilyesmi. ezt persze elejétől átgondoltam, jó sokszor. :) volt is bizsergés rendesen. :) 
nem, semmi hosszú távú tervem nincs vele, csak egy kanyar, ráadásul valami extrém kanyar. :) kívánom a lényét, a testét, ennyi az egész. és ha minden jól alakul, ő is álló farokkal lesz majd szerdán, miután meglát. :) 
az a vicces, hogy valószínűleg 25.000,- Ft-os (/db!!) VIP helyen fogunk ülni, kb. az első sorban, mindezt ingyen... :)) besírnék, ha a Bőgős felmenne basszerozni Marcus Miller mellé. :) 

ma munka után fodrász, kicsit átvágatom a tollam, aztán beugrok a Media Marktba, mert kell egy új elektromos borotva nekem. aztán ha még marad erőm, akkor takkerolok végre. holnap munka után megveszem még azt a szandit, amit kinéztem, meg benézek még ruháért a turkálóba, leginkább valami felsőért (zöld és piros cuccokat kell hordanom, mert a gyökér és a szívcsakrámat kell erősíteni), meg még nézek azért ezt-azt. :) szerdán Marcus Miller a Bőgőssel, csütörtökön lakásavató buli Almáéknál, pénteken lakásavató buli Barbikánál, a hosszú hétvégén meg ki tudja mi lesz... az még képlékeny. :)