péntek, március 11, 2011

rövid estém volt

tegnap, negyed 9-kor már aludtam. végre egy jó hosszú alvásban volt részem. beauty sleep. :)

ma este elmegyünk Ginával csörögni. én már nem bírom tovább. a múlt hét szombati partyzás nem jött össze, mert hajnali 1-kor még senki nem táncolt a helyen, remélem, ma jobban fogunk járni. :)
holnap aztán délig döglés, utána meg jönnek Andiék is, Balázs főzni fog, én sütni, aztán ő elmegy hokizni, mi meg csajok otthon őrültködünk tovább. :) orbáncos berúgás lesz a vége, már érzem. :)
ja, és még Gerard Butler hétvégét is tartunk, mert imádjuk a faszit, és néhány filmjét megnézzük együtt, biztos ami biztos. :)
a program természetesen áthúzódik vasárnapra, még az is lehet, hogy elmegyünk valahova kirándulni a szabadba, piknikelni kicsit, meg jó levegőt szívni. de ha nem, akkor nálam jobbra-balra dőlés. :)

hétfőn és kedden viszont egyedül leszek, mármint akkorra még nincs programom. illetve tulajdonképpen hétfőn délutánra már terveztem egy randit. egy nagyobb darab emberrel. :) majd meglátjuk. :)

és egy szolgálati közlemény: Gyuri (Kai), ha Te olvasol Belgiumból, akkor lécci jelentkezz, és dobj rám egy mailt, mert nagyon régen hallottam felőled, és ezt így nem nagyon bírom már tovább. köszipuszi. :)

minden kedves Olvasómnak csodálatosanszép, napsütéses hosszúhétvégét kívánok!!! :) 
aki meg ma este táncolni akar és/vagy velem találkozni, az jöjjön a Brick Clubba (ex-chacha) a Margitszigetre. :) a zene tuti jó lesz. :)))