péntek, február 20, 2009

változott egy kicsit

a tegnapi program. Bőgős feljött hozzám suli után. mikor hazaértem, láttam, hogy minden cucca ott van, nagyon csodálkoztam. 6 körül érkezett, hozott egy tábla BOCI csokit a névnapomra, elvileg csak a motyójáért jött, aztán kérdeztem, hogy marad-e, mondta, hogy szívesen, úgysincs kedve semmit csinálni otthon. (mármint gyakorolni se) nekiállt főzni (babos-hagymás raguféle akármi, meg rántott krumpli), közben tévéztünk, dumálgattunk. vacsiztunk, döglöttünk a kanapén. én 11 után adtam fel, eltakarodtam zuhanyozni, majd aludni. ő is jött. kérdezte, hogy nincs-e kedvem bekapni valamit... :) mert a nappaliban még incselkedtem vele. de aztán nem lett semmi, mert olyan fáradt voltam, hogy két perc múlva el is aludtam.
reggel persze hullaként ébredés.
próbáltam kiszedni belőle, hogy miért akarta, hogy tegnap napközben hazamenjek. nem kanos volt, ez biztos. csak annyit mondott, hogy "akkor, abban a pillanatban az lett volna jó, ha itt vagy..." hmhm. ez is valami. :)
a zenélésről, suliról szinte nem is beszélünk, inkább kerülöm a témát. mondta, hogy nincs kedve ma bemenni órára, nem mondtam rá semmit. meg hogy tegnap nem gyakorolt, arra sem. én nem szólok. ha neki így jó, akkor így lesz. mert én azt szeretném, hogy jól érezze magát velem.

hívtak az Aestheticától, hogy ugye akkor írom majd ott a hasplasztika blogot, ahogy megbeszéltük??? mondom, persze!!! :) nemcsak sovány leszek, de híres is. :) előre a világhír felé!!! :) hétfőn megyek laborba, vérvételre... hogy várom már... :S

ma egyébként Bétával találkozom, ez már biztosnak tűnik. Bőgőssel nem, elcserélte a mai napot tegnapra. :) mondjuk lennék inkább vele, de sebaj.
szombaton jönnek anyuék, jó lett volna, ha a Bőgős is csatlakozik a családi ebédhez, de persze nem erőltetem. nem akarom, hogy sok legyen belőlünk... hogy sokkot kapjon. :) azért estefelé már átjöhetne majd, de ma reggel még egyáltalán nem tudta, hogy hétvégén mit csinál. nade, majd alakul.
volna azért dolgom otthon, a mosás, takarítás még mindig várat magára, de hát azért persze vele is lennék sokat szívesen. és a szex is hiányzik. de csak pihenten, józanul és normálisan. (normális = mindkettőnknek élmény)

egyéb újság nincs. szeretnék már aludni egy jót. ezt leginkább a macskámnak üzenem, aki a vernyogásával a sírba kerget lassan. azért persze nemcsak rajta múlik a kialvatlanságom. hanem az életvitelemen is.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése