szerda, február 11, 2009

csak távirati stílusban

van időm posztolni. mert a holnapi ISO auditra készülünk. nem is tudom, Vikiékhez hogy jutok ma el... leginkább sehogy... áhhh... kiborulok... :(
tegnap viszont... gyíííííííííííí!!!!!!!!!!!! :)
odataláltam. szarrá behavazódtam. izgultam. Csillának bemutatkoztam. zavaromban vihogtam. de összekaptam magam.
egy cigivel séta a ház körül. aztán szobájába be. kicsi kupi, de pont egészséges mértékű. ücsörgés, nézelődés (mit lehet rabolni). tőlem kapott ajándékok az asztalán. :) örömmel konstatáltam. South Park nézés, összebújás, beszélgetés, röhögcsélés, egymásnak örülés.
2 óra elteltével buszhoz lekísérés, szenvedélyes csókolózás, ölelkezés, szeretés.
fél 9-re hazaérés, kajálás, betépés, sorozatnézés, bealvás, ledöglés, alvás, alvás, alvás. reggel vonyítva felkelés.
fejem romhalmaz. de csini vagyok. és szerelmes. és boldog. és örökké fog tartani. tudom.
és senki nem érdekel. csak ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!!!!! :)
SZERETEMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!! :)
és most melóba vissza. ufff. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése