kedd, január 10, 2012

már megint Messi

nyerte az Aranylabdát. nem túl elfogultak? én nem értem ezt már. oké, jó focista, a világon talán a legjobb, nade harmadszor? senki más nincs a 7 milliárd ember között, aki még ilyen jó lenne? nemár baszki... CéRonaldo pontosan ennyire, ha nem jobban, megérdemelné ezt a díjat, főleg azért, mert a játékhoz való hozzáállása nagyon sokat változott, és szerintem ő is zseni, a maga nemében, nem véletlenül van már egy Aranylabdája... no, mindegy. nem nyavalygok ezen, csak uncsi már ez a 23 éves kis takony, hogy minden szart megnyer, vagy legalább is tolják mindehol.

volt tegnap randi. kb. másfél óráig tartott összesen. 6-kor találkoztunk az Astorián, és egy közeli kávézóba ültünk be, a Zsinagógával szemben. előttem és mögöttem tükör volt, így nemcsak, hogy magamat bámultam szinte végig, de még meg is voltam sokszorozva. :) igazán parádés élmény. :) főleg, mert szívesen néztem a tükörbe, szeretem, amit ott látok. :)
ja, hogy a randi... na, hát nem vagyok túl lelkes, ebből is látszik, hogy nem tett mély benyomást. minek is nevezzem? Villamosvezetőnek? :) csak mert másodállásban az. főállásban meg közlekedésmérnök. szóval nem hülye, de csak 32 éves, még nem élt együtt senkivel, és bár picit engem Kakára emlékeztet az ábrázatja, mégis, annyira kölyökképű, hogy nem igazán tudom elképzelni magunkat egymás mellett (meg egymás alatt/felett sem). sokat rágódott az elmúlt kapcsolatain, meg az enyémeket is kérdezgette, de arról pl. nem volt szó, hogy én hol dolgozom, mi a hobbim (mondjuk a focit azt tudta), egyáltalán, rólam nem sokat kérdezett, csak azt, hogy mi volt a házasságommal, mi volt a strigulagyűjtős időszak, meg ilyenek. meg a saját exeiről beszélt. ki a faszt érdekel a múlt? pláne az előző kapcsolatok? az enyémhez sincs sok köze, meg engem se érdekel az övé. mi elvileg tiszta lapot nyitnánk most, együtt, és csak ez számít, hogy mostantól mi van, mi lesz. 
kicsit kimért is volt, olyan karótnyelt típus. túl racionális hozzám (mérnök), túlságosan két lábbal jár a földön, vagy nem is tudom... nem tudom elképzelni mondjuk, hogy milyen lehet, ha lazít. 
amin egyébként kiakadtam, hogy mikor említettem neki, hogy én elvárom az udvarlást egy férfi részéről, akkor erre azt mondta, hogy akkor én romantikus típus vagyok. hát mifasz? az udvarlás nem egy romantikus szokás, hanem alapvetően egy helyes sorrend betartása. engedtessék már meg nekem, hogy én is megkedveljem a másikat, mire az ágyba kerülünk. ennek a Bőgős nagyon jó példája volt. több találkozó után csattant el az első csók, aztán persze vitt moziba, ide-oda, hozott apró ajándékokat (ceruza, gumicuko, ilyesmi), és eltelt több hét, mire azt mondtam, hogy egyáltalán feljöhet hozzám, és egyáltalán egy ágyban alhatunk és szexelhetünk. és ez nem romantikusság kérdése, hanem szerintem egy jogos elvárás egy nő részéről. már ha normális kapcsolatot keres. ha csak egy éjszakást, akkor nyilván az udvarlás akár fél órára is rövidülhet, vagy teljesen ki is maradhat. de nekem kell, hogy érezzek valamit a pasi iránt, hogy megkedveljem legalább, ahhoz, hogy le akarjak vele feküdni. és szerintem ezzel nem vagyok egyedül. meg különben is, engem ki kell érdemelni. tessék úgy irányítani a dolgok menetét, hogy már én akarja ágyba bújni az illetővel, ne úgy, hogy csak kényszernek érzem az egészet. 
ez a srác egyébként még nem élt együtt senkivel, tartós kapcsolatot se nagyon tud felmutatni, úgyhogy mindenképpen felejtős. 
persze arra nagyon csillogott a szeme, hogy Egerszalókon milyen jókat lehet a vízben huncutkodni. hát nem. akkor oda inkább elmegyek 76-ossal, őt kedvelem, meg ő megérdemel. ez a srác sosem fog.
volt egy pillanat, hogy hátradőltem, és ő is, és jól megnézett magának, hogy mennyire dudorodik a hasam (feszülős felsőben voltam), meg egyáltalán milyen a testszerkezetem, és láthatóan bejött neki. elkísért a buszmegállóig, és abban maradtunk, hogy még hívjon, de nem fogok vele többet randizni. még reggel úgy gondoltam, hogy egy esélyt kap, de mostanra rájöttem, hogy minek raboljam az időmet?
egyszerűen nem férfias a megjelenése, olyan, mintha az öcsém lenne. én nem ilyen pasit képzelek el magam mellé. nekem egy Férfi kell, aki minden porcikájában Férfi, a nagy F-nél. aki nem egy tesze-tosza, tötymörgő, határozatlan valaki. akire lehet számítani, aki fel tud fúrni egy polcot, ki tud cserélni egy kereket, stb. aki szereti a focit, közben sört iszik és böfög, és még a haverjait is bírom. 
na, úgyhogy Villamosvezető kuka, ha jelentkezik még egyáltalán, mert mióta elváltunk, semmilyen formában nem keresett. na, nem mintha annyira hiányozna, hogy írjon/hívjon.

hullafáradtan értem haza, mert a telihold miatt szarul alszok mostanában, úgy is volt, hogy lefekszem korán aludni, de aztán szerencsére nem tettem, mert a Világ Legcukibb, Legédesebb filmjét adták az HBO-n, és én megnéztem jól. :) Queen Latifah egyébként is a kedvencem, mert szerintem a leggyönyörűbb nő a világon (Christina Hendricks társaságában), mert nem egy deszka, hanem egy gyönyörű, telt nő, csodálatos a bőre, és a szerepei is legtöbbször nagyon tetszenek. igazi nagypofájú csajt játszik általában, de ebben a filmben meg kb. magamat látom az ő szerepében. valami ilyen romantikus sztorit tudok elképzelni magamnak. valahogy így kellene alakulnia az én életemnek is, és akkor maradéktalanul boldog lennék. pont egy ilyen szituért/pasiért hálálkodok minden nap, hogy bevonzzam végre. :) persze bőgtem a film végén, és persze meg is kell szerezzem, a soundtrackekkel együtt. :)

na, 76-os ma beközölte, hogy fél évre/több hónapra Lengyelországba költözik. ma akart indulni, de végül csak 20-án fog. majd hazalátogat havi 4-5 napra, de ennyi. nem kicsit keseredtem el, hogy végre megint előkerült, végre együtt lehetnénk, aztán meg elmegy. :( jó, persze, fél évet kibírok, ha már 2 évet kibírtam, de én nem így terveztem. pont, hogy ebben a következő fél évben kellett volna, hogy sokat együtt legyünk, mármint az én önző indokaim miatt. de hát ebből nem lesz semmi. pénteken még elmegyünk bulizni együtt, talán, meg még lehet, hogy szexelünk is, bár Vérnénnye mára esedékes, szóval még az is lehet, hogy még szex sem lesz. és úgy megy el fél évre. parádés. ennyit a nagy visszatérésről... :/

bezzeg másnak jobban sikerült a nagy visszatérése... tegnap Henry beállt az Arsenalba és rúgott is egy gólt. rá is fért a csapatára, mert a Leedsszel ikszelni elég csúnya lett volna. :) mákos gúnárok, ejjj! :) Haraszti Ádám meg konkrétan elélvezett a mikrofon mellett a góltól. azért az jó, hogy neki adták a közvetítést. mégiscsak Arsenal drukker. :)