csütörtök, január 19, 2012

csupa görcs voltam

a hét elején. hétfőről keddre alig aludtam, annyira görcsölt a hasam. ilyen még nem volt, hogy éjszaka erre ébredjek, meg hogy ne tudjak tőle visszaaludni. mondjuk ha már ébren voltam, akkor az agyam is rágörcsölt egy témára rendesen, de már elmúlt. mindkét görcsölés. :)

tegnap végre újra beszélgettem Szervezővel. nevezzük így. ő az, aki kérésre jött, mármint a segítőimtől kértem, és eddig úgy néz ki, hogy Ő az. bár persze a személyes találkozón nagyon sok fog múlni, de eddig teljesen úgy alakul a dolog, ahogy én ezt már legalább fél éve elterveztem/kitaláltam, és azóta kérem folyamatosan. :) az a legszebb, hogy utólag jöttem rá bizonyos dolgoknál, hogy "ja, ezt én kértem!", és meg is kaptam. nem azonnal, de a lényeg, hogy megvan. :) úgy néz ki, hogy vasárnap kávézunk egyet délidőben, én ezt találtam ki, meg egy napfényes teraszt vizionáltam hozzá, az már az ő dolga lesz, hogy megteremtse. ;) najó, annyit elárulok, hogy a telefonomba már úgy mentettem el, hogy Az Álompasi. :) ez is persze a vonzás törvényének alkalmazása. :) de itt maradjunk csak a Szervező elnevezésnél, hiszen a munkája nagyjából ez. tegnap is még zenészek vártak rá, mikor beszéltünk, de az a pár perc csevely is annyira jó volt. teljesen felpörögtem tőle. és bár semmi meccs nem kezdődött éppen, mégis annyira feldobott voltam, meg energikus, mint amikor szombaton beszéltünk, és mint amiről írt is utána, hogy nagyon tetszett neki, és a hangomat is imádja, és most már szeretne látni élőben is. :)

ezen kívül semmi, de semmi másról nem tudok beszámolni. mert nem történt semmi.

76-osnak annyit se írtam vissza, hogy "kabbe", mert minek? az tényleg egy beteg ember. 

holnap nagy nap lesz, végre újra házibuli lesz nálam, Barbi, Edi és Viki társaságában. Zsófit is hívtam, de ő sajnos nem ér rá. :( megünnepeljük a kínai újévet, jó előre (mondjuk hétfőn lesz...), egy házi disznótoros partival, mert az pont passzol Kínához. :) meg jól berúgunk persze, csak az íze kedvéért. :) aztán meg ereszd el a hajam. :) kicsit már izgulok, hogy minden jól sikerüljön, de hiszek benne, hogy jó lesz. :)

a nap idézete pedig ez: "A szerelem vak. Elbotorkál melletted, vagy felborít." :))