hétfő, január 23, 2012

ahhoz képest mennyire

nem akartam a pénteki bulit, szerintem baromi jól sikerült! :))
nem akartam, persze, mert olyan hulladék, és olyan feszült voltam már péntek délutánra, hogy nem akartam pont én elcseszni az egészet, hogy fospumpa vagyok, nem akartam a többieket is lehúzni ezzel, de tisztában voltam vele, hogy amint megérkeznek a Csajok, minden bajom el fog szállni, és ezért is nem akartam lemondani, mert tudtam, hogy ha lemondom, akkor meg bánni fogom, mert ki tudja, mikor lesz lehetőségünk ezt így újra összehozni. szóval nem is bántam meg, hogy nem mondtam le, bár tényleg volt az a pillanat péntek délután, amikor úgy éreztem, hogy elájulok, nincs több erőm, és kedvem se semmihez, és nem akarom én ezt az egészet egyáltalán, de csak pont azért, mert a többiek jó kedvét nem akartam elcseszni. de aztán felszívtam magam, meg a Barátnőim feltöltöttek 2 pillanat alatt, és onnantól nem volt megállás.
lerészegedtünk rendesen, bezabáltunk mocskosul, sütöttem isteni muffint, és még Edi is befutott 1 órácskára. :) ohhh, és remek fotók is készültek. :)

szombat délelőtt 10-től voltam megint egyedül, utána már nem is csináltam semmit. a romokat csak vasárnap takarítottam el, miután LAndienak átvittem a disznótoros maradékát. annyi eszem nem volt, hogy a Csajoknak csomagoljak, de én meg már nem akartam megenni, így megörvendeztettem őt vele. :) szeretek adni, jót tenni, szóval nagyon jól esett átmenni hozzá vasárnap egy hatalmas csomag kajával. :)

utána még bevásároltam a hétre, mert ma megkezdtem a fehérje diétámat. ez azt jelenti, hogy reggel és este fehérje turmixot iszom, beleonyomok persze 1-2 banánt a tejbe, azzal dúsítom, de a lényeg a duplacsokis fehérjeporon van, azt tolom. meg hozzá a mindenféle zsírégetőt, ahogy kell. ebédre csináltam két szendvicset, teljes kiörlésű kenyér között egy pici vaj, egy szelet csirkemell-sonka, egy vékony szelet sajt, meg egy rahedli uborka. ez lesz az ebéd. este megint turmix, meg testmozgás. leporolom a pilates dvd-t, aztán még felpattanok a szobabicajra is, meg a szteppert is nyomatni akarom, amíg bírom. 
kéne egy férfi, hogy összeszerelje a másik testedzős gépemet is, de majd kerítek valahonnan egy alkalmast. :)
amúgy a terv az, hogy havi 5 kg-tól fogok megszabadulni, tehát májusra már igazán faszányosan fogok kinézni. :)

vasárnap délután 4 körül hívott Szervező, hogy wtf. mondtam, hogy én már nem érek rá, bocs. meg úgy voltam vele, déli kávézást beszéltünk meg, hát ne hívjon 4-kor, hogy wtf. akkor már a nap se sütött. kicsit kényelmetlen volt a beszélgetés, nem is tartott tán 1 percnél tovább, abban maradtunk, hogy majd hív. kérdezte, mikor hívjon, mondtam: bármikor hívhat. ennyi. most azért dobtam rá egy levelet, hogy nyugodjon meg, nem vagyok én mindig ilyen problémás, de tény, hogy vasárnap délelőttre vártam a hívását. de azért ha legközelebb hív, akkor már fejben legyen meg nála, hogy mikor ér rá, hogy úgy tudjunk beszélni, egyeztetni. muszáj legalább egyszer találkoznom vele, hogy csekkoljuk le egymást, aztán a többi majd alakul. akkor már én is bátrabb leszek, ha az első randi jól alakul, nade előtte én mit hívogassam? ha látni akar, keressen, szervezze meg, oldja meg. ne én pörögjek már ezen is, nő létemre!!! hát de nem? de! :)

az Arsenal száját egyébként elkentük, nem volt nagy verés, de verés és ez a lényeg. :) sajnos a bugyikék szomszéd is győzött, pedig Gareth Bale olyan csodálatos gólt rúgott, hogy még utána 10 perccel is orgazmusom volt és sikítoztam, de ez sem volt elég a Spursnek az ikszhez. no, sebaj, a lényeg, hogy tapadunk a Shittyre még mindig. :) és Bogdán Ádinak is hatalmas pirospont jár, mert a 'Pooltól csak 1 gólt kapott, cserébe a Bolton tolt egy hármast. :)))


éjfélkor megkezdődött a Sárkány éve, ennek szellemében élem én is az életem, és mindenkinek sok boldogságot kívánok, és kívánom, hogy minden vágya teljesüljön, és minden dolga úgy alakuljon, ahogyan szeretné. :)