hétfő, január 09, 2012

majdnem elaludtam reggel

illetve el is aludtam, 40 perccel később keltem, mint akartam/kellett volna. ha nem nézek rá az órára, akkor még most is alszok szerintem... botrány. :)
persze reggel találtam ki, hogy mit vegyek fel, mondjuk nem cifráztam túl. piros és fekete kombó lett a végeredmény. :)
ezzel persze tisztelgek a tegnapi meccs hősei előtt is, akik amúgy elmennek a francba, mert egy sima meccset majdnem elszórakoztak, de a lényeg, hogy a bugyikékeken törlesztettünk valamicskét, és remélem, hogy majd megtörik a lendületük is ezáltal, a miénk meg szárnyalni fog. :)

a hétvégén leginkább nem csináltam semmit. de nagyon nem. még netezni se volt kedvem. csak ültem a tévé előtt és azt bámultam. mondjuk már rámfért egy ilyen passzív hétvége a karácsonyi és újévi pörgés után. meg a múlt héten annyit dolgoztam, hogy azt is ki kellett pihenni.
most valahogy jól mennek a dolgok, mármint OJ-val is, remélem ez megmarad még sokáig. az opikkal is aranyos és kedves vagyok, szerintem többen nem ismernek rám. :) 

ma randim lesz 6-kor, az Astorián, ezért vagyok még bent. ráérek 20 perc múlva elindulni. sokat nem tudok a fazonról, csak annyit, hogy 32 éves, és igen hasonlóan gondolkodunk egy csomó dologban. beszéltünk tegnap 20 percet telefonon, akkor beszéltük meg a randit is. remélem, nem valami karót nyelt, koravén fasz, mert akkor nem köll. :) kicsit túl kimértnek tűnt telefonon keresztül, de ő is biztos izgult, mint én. egyébként viszont folyamatosan tud beszélni, ráadásul értelmesen, és én ezt díjazom. :)

levelezek egy másik szimpatikus figurával is, Geológussal (az előzőt még nem tudom hogyan fogom nevezni, lehet, hogy sehogy), aki velem egyidős, és egyelőre bejövős. kíváncsi leszek, vele mikor érünk oda, hogy találkozzunk. :)

76-ossal tegnap e-maileztem kicsit, de semmi extra. talán pénteken elmegyünk együtt bulizni... na, majd erre kíváncsi leszek. :) én mindenképpen elmegyek, mert már kívánja a szervezetem a bulizást, aztán ha jön, akkor jó, ha nem, akkor az is. :)

hát nagyjából ezek vannak, röviden, tömören. semmi különös nem történik, de tényleg. munka, hazaérek, elájulok, ennyi. :)

mondjuk fura lesz újra randizni. direkt így szervezem, rögtön munka utánra, mert ha nem, akkor tuti lemondanám az összeset. ha én egyszer hazaérek, és leülök a kanapéra, akkor onnan nagyon nehéz kirobbantani. így cserébe jöhetek talpig sminkben, csiniben, vasalt hajjal ezeken a randis napokon. :)